וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גליל עליון/קרית שמונה הפתיעה את באר שבע, ניצחון לגלבוע/גליל

שבוע אחרי הניצחון במשחק העונה, המוליכה נוצחה במפתיע באולמה 80:75 על ידי סוגרת הטבלה. גלבוע/גליל נצמדה לדרומיים בפסגה עם 74:84 בחוץ על מגדל העמק. ניצחונות להפועל כפר סבא והפועל רמת גן

המחזור ה-12 בליגה הלאומית נמשך היום וסיפק הפתעה גדולה כאשר הפועל באר שבע המוליכה נחלה הפסד שני בלבד העונה, 80:75 בביתה מול הפועל גליל/קרית שמונה, כשהפועל גלבוע/גליל ניצחה 74:84 את הפועל מגדל העמק ונצמדה אליה בפסגה. אליצור אשקלון המתרסקת הפסידה בבית 91:88 להפועל רמת גן, הפועל כפר סבא הביסה בחוץ את אליצור יבנה 72:86.

יועד בית יוסף הפועל רמת גן מול עירוני רמת גן. קובי אליהו
יועד בית יוסף הפועל רמת גן מול עירוני רמת גן/קובי אליהו

הפועל באר שבע - הפועל גליל עליון/קרית שמונה 80:75

רק במחזור הקודם באר שבע ניצחה בקרב המוליכות את הפועל עפולה גלבוע והתבססה בפסגה והערב העולה החדשה נחלה הפסד מפתיע מאוד דווקא מול סוגרת הטבלה וירדה למאזן 2:10, בדיוק כמו עפולה שניצחה כבר אתמול. המארחים חסרו את אלעד הופמן שנפצע בשבוע שעבר ובלעדיו רק צמד הזרים סיפקו נקודות. באר שבע עוד הוליכה בתום הרבע השלישי, אבל קלעה 14 נקודות בלבד ברבע המכריע לעומת 25 של האורחים שהשיגו ניצחון רביעי בלבד העונה. נמרוד לוי כיכב אצל המנצחים עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים. קית' קלנטון (25) ופול מרגיני (16) לא הספיקו לבאר שבע.

הפועל מגדל העמק - הפועל גלבוע/גליל 84:74

ניצחון חשוב מאוד ליורדת מליגת העל שניצלה את הפסדה של הפועל באר שבע ונצמדה אליה בפסגה. מגדל העמק, שירדה למקום האחרון בעקבות ההפסד הזה, הובילה במחצית אבל נעצרה על 29 נקודות בלבד במחצית השנייה ונחלה הפסד תשיעי העונה. ג'ייסון סיגרס ודימיטריוס טרידוול הובילו את המנצחים עם 17 נקודות כל אחד. עומר טל קלע 19 למפסידים.

משחקים נוספים:

אליצור אשקלון - הפועל רמת גן/גבעתיים 91:88

אליצור יבנה - הפועל כפר סבא 88:72

מכבי הוד השרון - א.ס רמת השרון 83:80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully