וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון גברה 1:2 על אחי נצרת, פרדי דוד טרם הפסיד

מאמן הירושלמים סופר כבר ניצחון שלישי בארבעה משחקים ועלייה למקום השביעי בטבלה. בני לוד איבדה גובה בצמרת עם הפסד 1:0 להפועל ראשון לציון, הפועל רמת גן המשיכה ביכולת הטובה כשניצחה 1:3 את אחי נצרת

שחקן הפועל רמת גן, רן רול. ברני ארדוב
הפועל רמת גן המשיכה ביכולת הטובה. רן רול/ברני ארדוב

המחזור ה-18 בליגת הלאומית הושלם היום (שני) עם שלושה משחקים. בני לוד איבדה גובה בצמרת כשהפסידה להפועל ראשון לציון 1:0, הפועל רמת גן המשיכה ביכולת הנהדרת וניצחה את בית"ר תל אביב 1:3, ופרדי דוד רשם עוד משחק ללא הפסד מאז מונה למאמן הפועל קטמון, כשניצח עם קבוצתו 1:2 את מכבי אחי נצרת המתדרדרת.

שחקן הפועל ראשון לציון, יעקב בריהון. מגד גוזני
שער ששווה ניצחון. יעקב בריהון/מגד גוזני

בני לוד - הפועל ראשון לציון 1:0

האורחת הגיעה למשחק עם רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד ורצתה לשמור על היכולת הטובה. בני לוד מצדה, הגיעה עם רצף דומה, אך נכנעה לשער בודד של יעקב בריהון (45), שכבש את התשיעי שלו העונה. אימורו לוקמן הורחק בשורות בני לוד (78). ראשון לציון עקפה את לוד בטבלה, והתקרבה לצמרת עם 30 נקודות.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל רמת גן 3:1

עם שישה משחקים רצופים ללא הפסד, האורדונים רצו לברוח לתחתית ועשו זאת בענק עם ניצחון גדול. לירון דיאמנט העלה אותה ליתרון (15), רותם שמול השווה (18), אך במחצית השנייה הפועל רמת גן הייתה טובה יותר והוסיפה עוד שני שערים. ישראל ראש (49) כבש את השני, ולירון דיאמנט השלים צמד (73).

מכבי אחי נצרת - הפועל קטמון 2:1

מאז מונה פרדי דוד למאמנה של קטמון, הוא עדיין לא הפסיד והשיג שני נצחונות ותיקו, ונגד הקבוצה מהמקום ה-12, הוא השיג ניצחון עוד ניצחון דחוק, אבל כזה שהקפיץ אותו למקום השביעי בטבלה. נאור סבג (27) כבש ראשון, מיקו ממש הכפיל (66). אמג'ד סולימאן רק צימק (86). אחי נצרת נעצרה אחרי שתי תוצאות תיקו וירדה מקום אחד בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully