וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב קיללו את השחקנים, בן רייכרט ניסה להרגיע

לא שקט אצל האדומים לאחר ה-0:0 החלש מול הפועל חיפה. מאות אוהדים קראו לגיא לוי להתפטר, עשרות חיכו לשחקנים מחוץ לאצטדיון. המאמן: "לא יודע מה הטענות הגדולות לכולם ובכלל אליי, כאילו אני בניתי את הקבוצה הזו בלי חלוצים". רייכרט: "אני לא מספיק טוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב סיימה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, ושוב לא כבשה לעיני הקהל הביתי בבלומפילד, כשנפרדה מהפועל חיפה ב-0:0 חלש מאוד. האדומים בקושי הגיעו למצבים, מאות אוהדים חיכו מחוץ לשער חמש בסיום ודרשו את התפטרותו של המאמן גיא לוי. בנוסף, עשרות אוהדים חיכו לשחקנים שיצאו מהמגרש בליווי משטרתי וקיללו אותם. רייכרט ניגש אליהם וניסה להרגיעם.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוי אמר בסיום: "דיברתי עם אבי נמני, הוא ראה את המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל רעננה ואמר לי שזה היה חלש להחריד. זה שאנחנו משחקים לא מי יודע מה טוב, זה נכון, אבל אנחנו ברמה של הליגה. אני לא יודע מה הטענות הגדולות לכולם ובכלל אליי, כאילו אני בניתי את הקבוצה הזו בלי חלוצים. נעשו טעויות וכולם יודעים. אני לא מעביר ביקורת, אבל בהרכב הזה של השחקנים, אנחנו צריכים לשמור קודם כל על ההגנה ולא ללכת יותר מדי להתקפה. אין לי ברירה, אני חייב להיות זהיר כדי שנשאיר את הראש מעל המים. אני בטוח שאחרי שנעשה את השינויים, נהיה קבוצה הרבה יותר טובה".

המאמן הוסיף: "אנחנו רוצים לעשות שינויים ואם לא נעשה את זה, אז חבל על הזמן שלנו. אנחנו כל הזמן על בלימה. אנחנו מודעים למצב וללחץ מסביב. אני מודע ללחץ והתפקיד שלי הוא להישאר כמה שיותר שפוי ורגוע. אם אני אשאר כך, יהיו תוצאות. אם אני אעלה עם הרכבים ראוותניים של התקפה, אז אנחנו נשלם על זה. אין מה לעשות".

לוי סיכם: "לא רק הקהל של הפועל תל אביב רוצה לראות כדורגל, גם אני רוצה לראות כדורגל. נעשו טעויות בבניית הקבוצה. אנחנו מנסים לתקן. טעויות זה חלק מהעסק וזה בסדר. זה שחושבים שאני יכול לעשות תיקון תוך חודש וחצי של טעויות בסיסיות, את זה אני לא יכול לעשות".

בן רייכרט הוסיף: "זה לא סוד שאנחנו לא משחקים מספיק טוב. המשכנו ביכולת הלא מספיק טובה שלנו העונה. לא הצלחנו להשתפר. הגענו לכמה מצבים כדי לכבוש, אבל לא הצלחנו. נלמד מהטעויות האלה. אני מקווה שנביא בינואר שחקנים שישדרגו אותנו. אני לא מספק את הסחורה כרגע ואני לא מספיק טוב, אני מנסה להרים את עצמי. אני מאמין שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. המטרה הראשונה בבלומפילד היא לנצח. כמו שכואב לנו על זה שאנחנו לא מספקים את הסחורה, כואב לי על הקהל. אני מתנצל בפניהם".

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. יוסי ציפקיס
לא נותן מספיק. רייכרט/יוסי ציפקיס

מאיר בן מרגי אמר מנגד: "אני חושב שבסך הכול התוצאה משקפת את המשחק. זה משחק פחות טוב שלנו, אבל פה בבלומפילד אני לא מאוכזב מנקודה אחת". על דימיטרי באגה, שצפוי להצטרף: "הוא שחקן טוב בן 25, שחקן מצוין שמשחק הרבה שנים בבאטה בוריסוב והוא ישפר אותנו. נתניה קבוצה טובה, מסוכנת בהתקפה, זה משחק קריטי מאוד עבורם ועבורנו. כל משחק בתחתית הוא אש עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפוסט הנהדר של גרושתו של גיא לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully