וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה איבדו בטחון בראובן עטר, איציק כהן חתם רשמית

3.1.2016 / 7:37

המאמן החדש כבר סופג ביקורת: "אין לו חיבור טוב עם השחקנים". החלוץ הצטרף ל-3.5 שנים והכניס מענק הישארות בחוזהו: "גאה להגיע למועדון גדול". מספר שחקנים יקבלו הודעה על שחרורם

one

בווידאו: מכבי נתניה מפסידה 3:0 לבית"ר ירושלים

במכבי נתניה יחלו הבוקר (ראשון) בשחרור המאסיבי של השחקנים במטרה לצרף אחרים, אבל במועדון כבר לא בטוחים שראובן עטר היה צריך להיות האיש במקומו של שלומי דורה. עטר זוכה בינתיים לגיבוי מלא של היו"ר דורון אוסידון, אבל נראה שיותר ויותר שחקנים מאבדים את הביטחון בדרך של המאמן. "אין חיבור טוב בין השחקנים לבין רובן", העיד אמש אחד השחקנים. "כל הזמן מתעסקים בזה שאין חלוצים אבל יש עוד הרבה בעיות בקבוצה מעבר לכך".

שחקנים העידן כי עטר מתעסק לא אחת בעניינים טפלים. המאמן הבטיח כשהגיע לפני חודשיים שתוך חודש וחצי יראו מכבי נתניה אחרת, אבל שום שינוי לא אירע בתקופתו. "אפילו את הניצחון הבודד שמושג בדרך כלל בגלל התלהבות לא השגנו", אמר שחקן אחר.

בנושא אחר, איציק כהן חתם היום (ראשון) רשמית בקבוצה ל-3.5 שנים באמצעות סוכנו אבי נמני. השחקן הכניס בחוזהו מענק הישארות בליגה ובית"ר תקבל עבורו 60 אלף דולר. מהמועדון נמסר: "מועדון מכבי נתניה גאה לבשר כי החלוץ איציק כהן חתם היום בשורות המועדון לתקופה של שלוש וחצי עונות. החל ממחר יתאמן החלוץ בשורות המועדון".

יו"ר המועדון, דורון אוסידון אמר: "אין לי ספק שצירופו של איציק כהן לשורות המועדון, יעזור למכבי נתניה להגיע למקום בו היא יכולה וצריכה להיות. אנו פועלים ימים כלילות על מנת לחזק את סגל השחקנים במועדון מיד עם פתיחתו של חלון העברות בינואר".

המאמן ראובן עטר אמר: "צירופו של איציק כהן יהווה חיזוק משמעותי בחלק הקדמי של הקבוצה".

איציק כהן אמר: "אני גאה להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה. מבחינתי כבר אתמול רציתי לעזור לקבוצה, אך לצערי הדבר לא התאפשר עד פתיחת חלון ההעברות באופן רשמי. מצפה ומחכה לאימון הראשון בשורות היהלומים".

החלוץ ארון שונייפלד, הגיע לתקופת מבחנים בקבוצה לאחר שקבוצתו הקודמת, קולומבוס קרו, הגיעה לגמר ה-MLS.

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
"יש עוד הרבה בעיות מעבר לחלוצים". ראובן עטר/ברני ארדוב

מרבית השחקנים שייקראו היום לשיחות בהן תימסר להם הודעת השחרור מבוקשים במועדונים אחרים. מדובר בזאב חיימוביץ', יובל אבידור, משה לוגסי, נבו מזרחי ראול גרשומוב ועומר בוארון. "אני מצפה מכל מי שיתבקש לעזוב, שיעשה זאת כמו גבר. הרי כולם קיבלו הזדמנויות והמצב שלנו רע מאוד", אמר באחרונה אוסידון. "אני גם לא זורק שחקנים לרחוב. לכולם מצאתי קבוצה".

שחקנים בקבוצה טענו אמש כי זו תהיה טעות גדולה לשחרר את לוגסי אבל עטר נחוש לעשות זאת. שחקנים סיפרו שעטר ולוגסי לא משדרים על אותו גל כבר זמן מה. מעבר לאיציק כהן ינסו בנתניה לסגור גם עם חלוץ זר וכן המגן השמאלי שמואל שיימן. החלוץ היהודי אהרון שוינפלד נחת להתרשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully