וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.ס אשדוד ניצחה 1:2 את עירוני קרית גת

המארחת הייתה טובה יותר וניצלה צמד של אור אינברום (22, 75), עומר מולאי רק צימק (92). מכבי הרצליה - מכבי יבנה 0:0, הפועל עפולה - הפועל רמת השרון 0:1, הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 0:0, פציעה קשה לבן שנן. הפועל נצרת עילית - הפועל פתח תקוה נדחה ליום שלישי

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
ניצחון ראשון כמאמן עפולה. לחמן/ברני ארדוב

המחזור ה-18 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים. כנראה שמזג האוויר השפיע על השחקנים, כי המשחקים לא התעלו לרמה גבוהה במיוחד, כשהמחצית הראשונה הסתיימה עם שער אחד בלבד בכל הארבעה. במוקד, מ.ס אשדוד ניצחה 1:2 את מכבי קרית גת. הפועל עפולה ניצחה 0:1 את הפועל רמת השרון. המשחקים בין הפועל ירושלים להפועל אשקלון ובין מכבי הרצליה למכבי יבנה הסתיימו ב-0:0. המשחק בין הפועל נצרת עילית להפועל פתח תקוה נדחה ליום שלישי בגלל תנאי המגרש.

תקציר: מ.ס אשדוד - אחי נצרת 0:2. one
ניצחון חשוב. שחקני אשדוד חוגגים/one

מ.ס אשדוד - עירוני קרית גת 1:2

המארחת הייתה טובה יותר ולא התקשתה לנצח את הקבוצה מהמקום ה-15. אור אינברום העלה אותה ליתרון מבישול של ניב זריהן (22), אחרי טעות בהגנה לצד טעות ביציאה של קאלה דרשלר. במחצית השנייה אינברום השלים צמד אחרי בישול של המחליף חן עזריאל (75). עומר מולאי רק צימק (92). בזכות הניצחון, אשדוד עלתה למקום השני, עם אותו מספר נקודות כמו מכבי הרצליה והפועל פתח תקוה. קרית גת נותרה במקומה.

דקה 22: גול! טעות בהגנת האורחת, כשגם קאלה טעה ביציאה ואפשר לזריהן להגביה לאינברום, שנגח מול שער חשוף פנימה. 0:1 אשדוד.

דקה 65: מצב נהדר לאשדוד, אך אור אינברום בעט רק למשקוף.

דקה 75: גול! דהיחן עזריאל ניצל שוב הגנה חלשה של קרית גת, דהר חצי מגרש, ומול קאלה גלגל לאינברום, שכבש מול שער ריק. 0:2 לאשדוד.

דקה 92: גול! עומר מולאי ניצל הדיפה לא טובה של שוער המארחת כדי לכבוש מקרוב. 1:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אופיר עמרם (מימין) עם ברק לביא שחקני מכבי הרצליה חוגגים שער נגד הפועל קטמון. ברני ארדוב
מכבי הרצליה לא הצליחה להמשיך את היכולת הטובה. אופיר עמרם, מימין, עם ברק לביא/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מכבי יבנה 0:0

עם שני השחקנים שנמצאים בראשות טבלת מלך השערים של הליגה, הציפייה הייתה לקבל משחק התקפי, אך שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע. הקבוצה של חיים שאבו רצתה להמשיך ביכולת הטובה, אך פספסה הזדמנות לטפס מעט בטבלה. יבנה נעצרה גם היא אחרי הניצחון הגדול מהמחזור הקודם על הפועל ירושלים.

הפועל עפולה - הפועל רמת השרון 0:1

אחרי ששקל השבוע עזיבה, אייל לחמן הדריך את העפולאים במשחקו הראשון על הקווים וחיפש להביא לקבוצתו ניצחון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, ובשנייה, דויד סולארי היה זה שכבש לזכות עפולה (55) לאחר הכנסת כדור של דור מליחי. רובי דבורה הורחק במדי רמת השרון. המארחת עלתה בעקבות הניצחון עד למקום השביעי.

דקה 55: גול! דור מליחי הכניס כדור לדויד סולארי, שמול השוער בעט לרשת. 0:1 לעפולה.

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 0:0

המשחק נפתח עם ברד כבד שצבע את הדשא מעט בלבן. אלי מחפוד, שמונה רק השבוע למאמן המארחת, חיפש ניצחון ראשון, אך לא הצליח לעשות זאת. אשקלון של יובל נעים חיפשה גם היא שלוש נקודות שיקרבו אותה עוד קצת לצמרת, אך נאלצה להסתפק בתיקו אחרי הניצחון במחזור הקודם. האורחת עלולה לאבד את השוער גליל בן שנן לתקופה ארוכה, אחרי שהתברר כי שבר את הקרסול.

דקה 39: התנגשות לא נעימה בין השוער גליל בן שנן וריאן אדלי מהפועל ירושלים. השוער נפצע ברגל, הבלם בראש. הפציעה של בן שנן לא נראתה טוב והוא הוחלף, אדלי הורחק על משחק מסוכן. ליאור חידריאן נכנס לשערה של אשקלון.

הפועל נצרת עילית - הפועל פתח תקוה

המוליכה הייתה אמורה לפגוש את נועלת הטבלה אך בשל מזג האוויר הסוער ותנאי המגרש השופט יגאל פריד החליט לדחות את המשחק, שייערך בשלישי הקרוב ב-18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully