וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' הוצג בפולהאם: "הייתה שנה מוצלחת, מקווה לשחזר אותה"

מאמן מכבי תל אביב לשעבר הגיע לקרייבן קוטג' ולא התייחס לאקסית: "מאמין בעצמי ובמועדון, חייבים לדחוף את עצמנו קדימה. המטרות שלנו יהיו יותר ברורות בעתיד הקרוב. מוכן לעבודה קשה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי תל אביב עד לפני שלושה ימים, הוצג היום (רביעי) בקרייבן קוטג' כמאמנה החדש של פולהאם. אחרי שצפה בקוטג'רס מביסים 1:4 את רות'רהאם, הצטלם עם האוהדים ושחרר הצהרה לקונית, התייצב המאמן כדי להציג את עצמו ולהשיב לשאלות העיתונאים.

"אני נרגש להתחיל לעבוד בפולהאם, לאמן במועדון גדול והיסטורי כמו פולהאם זו הזדמנות נהדרת בשבילי. הייתה לי שנה מוצלחת מאוד ואני מקווה שזה יימשך גם כאן. אני מאמין בעצמי, מאמין במועדון ומאמין בכל השחקנים שלנו. עכשיו חייבים לדחוף את עצמנו קדימה", אמר המאמן, שסירב להבהיר מהן המטרות שנותרו העונה. "המטרה היא פשוטה - לנצח את המשחק מול שפילד. המטרות הגדולות יותר יתבררו בעתיד הקרוב, אני בקושי 20 שעות כאן ולא רוצה להגיד דברים סתם. כבר הובהר לי שיכול להיות שנצטרך להשאיל כמה שחקנים בינואר".

המאמן הסרבי שהוליך את מכבי תל אביב להופעה ראשונה בליגת האלופות אחרי 11 שנים, עזב את קרית שלום קצת יותר מחצי שנה אחרי שמונה למאמן הצהובים, והותיר אותם במקום השני בטבלה אחרי המוליכה הפועל באר שבע. הלונדונים שילמו לצהובים כ-500,000 יורו פיצויים תמורת שחרורו באמצע העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully