וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל עפולה בקרב המוליכות

העולה החדשה המשיכה את העונה הנהדרת שלה עם 70:72 דרמטי בבירת העמק והתבססה בפסגה עם מאזן של 1:10. עירוני קרית אתא (78:84 על הוד השרון) והפועל גלבוע/גליל (70:78 על הפועל רמת גן/גבעתיים) עלו למאזן 2:9

המחזור ה-11 בליגה הלאומית יצא הערב (שלישי) לדרך עם משחק עונה של ממש בין שתי המוליכות שבו ניצחה הפועל באר שבע 70:72 בחוץ את הפועל הפועל עפולה והתבססה לה בפסגה עם מאזן מצוין של 1:10. עירוני קרית אתא נצמדה לעפולה במקום השלישי עם 78:85 והפועל גלבוע/גליל ניצחה 70:78 את הפועל רמת גן/גבעתיים.

שחקן מכבי קרית גת אלעד הופמן מול שחקן אליצור קרית אתא ג'וליאן מילס. ברני ארדוב
שחקן מכבי קרית גת אלעד הופמן מול שחקן אליצור קרית אתא ג'וליאן מילס/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל באר שבע 72:70

הקרב בין שתי המוליכות הוכרע לטובת העולה החדשה שהשיגה ניצחון גדול בחוץ והתבססה לה בפסגה עם מאזן מרשים מאוד של 1:10. למרות שהיא שיחקה עם זר אחד בלבד, עפולה החזיקה מעמד במחצית הראשונה והובילה בשבע הפרש אחרי ההפסקה. הצרות של באר שבע נמשכו כשאלעד הופמן נפצע לפני ההפסקה, אך דווקא בלי הישראלי המוביל שלה באר שבע ובמצב של 51:64 לעפולה, באר שבע יצאה לריצה מדהימה של 0:19 וסידרה לעצמה יתרון שש, אך עפולה לא ויתרה והצליחה לצמק ל-71:70 בזכות שתי קליעות עונשין של בן צבי כשנותרו 23 שניות לסיום. אנטון שוטבין נשלח לקו והחטיא פעמיים, אבל סימין החטיא שלשה בצד השני ומרגיני סגר עניין עם נקודה מהקו ברבע שהשתיים ב-6:10 מוזר לאורחים. פול מרגיני הוביל את המנצחים עם 22 נקודות כשבצד השני ג'ילברטו קלאוול קולע 20 נקודות לעפולאים.

עירוני קרית אתא - מכבי הוד השרון 78:84

קרית אתא ניצלה את ההפסד של עפולה לבאר שבע ונצמדה אליה במקום השני עם מאזן של 2:9. המארחים פתחו את המשחק בצורה מזעזעת ופיגרו 29:9 כבר אחרי הרבע הראשון, אבל ביצעו קאמבק מרשים בדרך לניצחון. סיימון פארין הוביל את הצפוניים עם 21 נקודות ושבעה אסיסטים. גל חלמיש וג'ולייאן מיילס הוסיפו 17 כל אחד.

הפועל גלבוע/גליל - הפועל רמת גן/גבעתיים 70:78

גלבוע/גליל היורדת מליגת העל ממשיכה את העונה הדי טובה שלה ונמצאת חזק בדבוקת הצמרת עם מאזן 2:9 כשרק הפועל באר שבע המוליכה מקדימה אותה עם ניצחון אחד יותר. דימיטריס טרידוול הוליך את המנצחים עם 20 נקודות כשגיא דותן וג'ייסון סיגרס עוזרים לו עם 13 כל אחד. יועד בית יוסף להט שוב אצל רמת גן עם 31 נקודות ואורי קוקיה, במשחקו האחרון בקבוצה לפני שהוא עובר לנהריה הוסיף 10 למפסידים.

משחקים נוספים:

עירוני רמת גן - אליצור אשקלון 88:100

הפועל כפר סבא - הפועל מגדל העמק 70:87

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully