וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "חבל שפפ גווארדיולה עוזב, זה מאכזב"

קשרה ההולנדי של באיירן מינכן התראיין בארצו ודיבר על המאמן הספרדי שבחר לעזוב את הקבוצה: "נחכה ונראה איך דברים יהיו עם קרלו אנצ'לוטי. בפן האישי, מחכה לחזור לכושר לקראת המשחק הקרוב"

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן עם פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
רוצה לשכוח את שנת 2015. רובן/GettyImages

על רקע הידיעה על כך שפפ גווארדיולה יעזוב את באיירן מינכן בסוף העונה ויוחלף בקרלו אנצ'לוטי, יש בקבוצה הבווארית מי שמרגיש אכזבה על כך שהספרדי לא ממשיך. אריאן רובן, שממעט לשחק העונה בגלל פציעה, התראיין בהולנד וסיפר על תחושותיו לגבי העזיבה של מאמנו.

"ממש חבל לי שהוא עוזב", פתח ההולנדי. "זה מאכזב, אבל נצטרך לראות איך דברים יהיו עם קרלו אנצ'לוטי. זה תמיד ככה עם מאמן חדש, מתחילים הכל שוב מההתחלה. זה עדיין מוקדם לדבר על מה יהיה, לא מזמן רק הודיעו את זה ואנחנו רק בחצי העונה, יש עוד הרבה משחקים לנצח והרבה מה להשיג. נחזור להתרכז בכדורגל אחרי פגרת החורף".

רובן, ששיחק העונה רק שבע פעמים בליגה והחמיץ את המשחקים האחרונים בשנה, מקווה לחזור לפעילות בקרוב: "אני מקווה לחזור לכושר מלא עד למשחק הקרוב שאחרי הפגרה. אני שמח ששנת 2015 כבר מסתיימת, עבורי זו לא הייתה שנה טובה. נפצעתי במרץ ולא הצלחתי באמת להתואשש מזה. נאבקתי כדי לחזור, ואני מקווה לעשות זאת כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully