וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דונארומה הוא כמו יצירה של מודליאני, הוא שווה 170 מיליון יורו"

סוכן העל מינו ראיולה, החמיא לשוער מילאן אותו הוא מייצג: "יכול להפוך לאלוף נהדר". דונארומה: "מתנת חג המולד? קיבלתי אותה לפני חודשיים, כששיחקתי בהרכב של הקבוצה שאני אוהד"

אימג'בנק GettyImages

בנובמבר האחרון נמכר הציור "עירום בנחת" של הצייר האיטלקי המפורסם אמדאו מודליאני, ב-170 מיליון דולר. ומבחינת סוכנו של ג'אנלואיג'י דונארומה, השוער בן ה-16 של מילאן, שווה לפחות כמו הציור המפורסם.

סוכן העל מינו ראיולה, שבין היתר מייצג את השוער הצעיר, אמר אתמול: "הוא כמו יצירה של אמדאו מודליאני. השווי שלו הוא 170 מיליון יורו. יש לו עתיד מזהיר. הוא ילד נהדר והוא יכול להפוך גם לאלוף נהדר".

דונארומה שכבר מושווה לג'אנלואיג'י בופון, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מילאן לקראת אוקטובר 2015 ומאז הוא השוער הראשון של הרוסונרי. מעמדו של דייגו לופס כל כך התערער, עד שהספרדי שוקל לחפש לעצמו קבוצה חדשה בחלון ההעברות של ינואר.

אחיו של ג'אנלואיג'י הצעיר, אנטוניו דונארומה, השתייך בעבר למילאן והיום הוא חבר בסגל של גנואה. השוער הצעיר סיפר אתמול: "אחי שיחק במילאן והעביר לי את התשוקה למועדון. למעשה אפשר להגיד שנולדתי שחקן מילאן. מתנת חג המולד? קיבלתי אותה לפני חודשיים, כששיחקתי בהרכב של הקבוצה שאני אוהד מילדות".

השוער בן ה-16 הוסיף: "החלום שלי הוא לזכות באליפות ואולי אפילו להניף את גביע האלופות. אנחנו יכולים להשתפר, אבל אני חושב שאנחנו משחקים טוב ושהיה חסר לנו קצת מזל העונה. המטרה שלנו היא להגיע לליגת האלופות ונעשה הכול כדי שזה יקרה".

שוער מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
בופון הבא. דונארומה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully