וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "הפועל תל אביב לא חוותה עונה כזו קשה מאז 2008"

האדומים ליקטו נקודה בנתניה והקשר הסביר: "יש לנו הרבה צעירים וכשלא הולך להם, רואים את הלחץ על הפנים שלהם". במועדון מאוד מאוכזבים מאנטל ובומבה החלשים, לחץ על תמוז להצטרף

one

למרות שהיא שיחקה אתמול מול 10 שחקנים במשך כ-70 דקות ועדיין לא הצליחה לנצח את נועלת הטבלה מכבי נתניה, בהפועל תל אביב נראו הרבה חיוכים אחרי ה-1:1 אתמול (שבת) במחזור ה-16. האדומים סופרים כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון ושוב הצליחו לכבוש רק במצב נייח, אבל החזרה מפיגור שימשה כנקודת אור עבור חלק מאנשי המועדון.

המאמן גיא לוי הסביר אחרי המשחק: "במחצית היינו במצב המנטלי הכי גרוע מאז שאני הגעתי לקבוצה. היה הכי קל להישבר ולעשות שטויות על המגרש ומבחינתי זה חשוב מאוד שלא נשברנו. זה היה מבחן אופי יוצא מן הכלל שלנו כי יש פה הרבה שחקנים צעירים שזו פעם ראשונה שלהם בקבוצה גדולה. כיבוש שערים זה עניין של ביטחון ודווקא בגלל הסיבה הזו מאוד חשוב שחזרנו למשחק, כי בראש של השחקנים נמצא 'אנחנו לא כובשים'. אני מבטיח שנכבוש עוד מספיק שערים העונה".

לוי הוסיף: "אני יודע שהאוהדים שלנו לא אוהבים שאנחנו בתחתית וגם אנחנו לא, אבל אנחנו נשחק כדורגל הרבה יותר טוב העונה ובשביל שזה יקרה, נצטרך לעבור את התקופה הפחות נעימה הזו. ככה זה עובד בכל העולם. אני מאוד מאמין בשחקנים שלנו. כשבונים קבוצה מאפס אל תצפו שלא יהיו טעויות. אם פינטילי יעזוב אז אפשר להגיד שנעשתה טעות איתו ונתקן אותה".

למרות שביעות הרצון היחסית, בקבוצה יודעים שהקבוצה זקוקה לשינוי בצורה נואשת. "אי אפשר להסביר את מה שעובר עלינו בצד ההתקפי", אמר אחד השחקנים. "אין לאף אחד ביטחון וממשחק למשחק זה רק מחמיר. אם לא הצלחנו להבקיע מול הגנה מאולתרת של נתניה, זה מעיד על גודל הבעיה. יש פה הרבה שחקנים צעירים שלא עומדים בלחץ".

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"בראש של השחקנים נמצא 'אנחנו לא כובשים'". גיא לוי/קובי אליהו

"תמיד כיף להבקיע, אבל אני רוצה שקודם כל הקבוצה תנצח", אמר סיראז' נאסר שנכנס כמחליף וכבש בבעיטה חופשית נהדרת מ-30 מטרים, "נתניה קבוצה מצוינת - הרבה יותר טובה מהמקום שלה בטבלה. אני אופטימי מטבעי. מהמשחק הזה אני יכול לקחת את האופי שלנו ואת זה שלא נשברנו. באתי להפועל עם תקוות גדולות. יש פה פרויקט ענק ואני מאמין שנעשה את זה. תמיד קשה בהתחלה, אבל נצליח לעשות את זה בסוף".

משה אוחיון שחזר להרכב, ענד את סרט הקפטן, ושיחק 90 דקות, הוסיף: "אני אופטימי וכולנו אופטימיים. מבחוץ זה אולי נראה קל לשחק מול 10 שחקנים, אבל זה לא היה פשוט בכלל. אני מרגיש שאני צריך לכוון את הצעירים האלה כי הם כל כך רוצים, אבל כשלא הולך להם טיפה רואים את הלחץ על הפנים שלהם. בכל פעם שזה קורה אני מנסה לדבר איתם. בהפועל לא רגילים למצבים האלה. מאז 2008 הקבוצה הזה לא חוותה עונה כזו קשה. לא ריאלי לחשוב על מקום גבוה בטבלה כרגע".

בהפועל תל אביב יש אכזבה גדולה ממספר שחקנים ובראשם ליביו אנטל וקלאודיו בומבה, בהם הושקעו סכומי כסף גדולים. כרגע אין כוונה לשחרר את אף אחד מהשניים, אבל אם הם לא יגלו שיפור עד סוף העונה, יכול להיות שבקיץ ייעשה ניסיום למכור אותם.

אנשי המועדון לוחצים על טוטו תמוז להצטרף לקבוצה. החלוץ מעוניין לחזור לקדנציה נוספת באדום, אך הדברים תלויים בפתרון של סוגיית הכסף שחייבת לו של פטרולול פלוישט. בהפועל מעוניינים גם באלון תורג'מן שקיבל הודעת שחרור ממכבי חיפה, וייתכן שבימים הקרובים הקבוצה תכנס עמו למו"מ. אותם הדברים אמורים גם לגבי אביחי ידין שבעצמו נמצא על הכוונת.

מאירי סיני שעבד בעבר עם גיא לוי ובשים האחרונות שימש כמאמן כושר בהפועל באר שבע, הצטרף לצוות המקצועי בתפקיד של מאמן פיזיות ויועץ גופני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully