וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "היינו חושך, לחשוב שעוד התלבטו אם להשאיר את פדרו גלבאן"

27.12.2015 / 6:47

הכתומים מאוכזבים מהיכולת הרעה, אבל מוצאים נחמה בקשר שסידר נקודה בדקה קריטית. ג'וד נוורו יעבור MRI, אבל לא יהיה כשיר לגביע הטוטו. אלמוג בוזגלו: "המטרה להישאר בליגה"

one

בני יהודה נמנעה אתמול (שבת) מלספוג הפסד ראשון בעידן יוסי מזרחי, אבל פדרו גלבאן, בפעם השנייה ברציפות סידר לכתומים נקודות. בשבוע שעבר הוא הבקיע את שער הניצחון על הפועל עכו בדקה ה-89, והשבוע במשחק חלש מאוד של בני יהודה הוא השאיר אותה עם נקודה מול מכבי פתח תקוה אחרי שוויון בדקה ה-82.

גלבאן כבש שער יפהפה, בני יהודה חילצה נקודה ממכבי פ"ת

שחקני בני יהודה חוגגים עם פדרו גלבאן. אדריאן הרבשטיין
הציל את בני יהודה מהפסד. גלבאן/אדריאן הרבשטיין

"פדרו סידר לנו ארבע נקודות בשני משחקים, ועוד לחשוב שהתלבטו אם להשאיר אותו", אמרו בקבוצה. "שיחקנו חושך כל המשחק, אבל גלבאן הוכיח עד כמה הוא שחקן גדול. פשוט הרווחנו". במועדון היו מאוכזבים במיוחד מהעובדה שהקבוצה כמעט ולא ייצרה מצבים ואפשרה למכבי פתח תקוה להכתיב את קצב המשחק.

לקראת המשחק ביום רביעי בחצי גמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה נראה שג'וד נוורו עדיין לא יוכל לשחק. החלוץ שנפצע השבוע יעבור MRI כדי לאמוד את חומרת הפציעה, אך נראה כי לא מדובר בפציעה חמורה מדי והוא צפוי לשוב ולשחק מול בית"ר ירושלים בשבת הבאה. אלמוג בוזגלו, שזכה לפתוח בהרכב בליגה לראשונה מאז מינויו של יוסי מזרחי, היה מאוכזב בסיום מהתוצאה והודה: "זה היה משחק לא כל כך טוב, אבל אני שמח שהצלחנו להשוות בדקות הסיום. יש המון מה לשפר בחלק ההתקפי וגם בהגנה. אני שמח שיש לנו שחקן כמו פדרו שהוא המוציא לפועל העיקרי ונצטרך להמשיך לאגור נקודות".

על הקושי בהתמודדות מול מכבי פתח תקוה הוסיף הקשר: "זה לא קל לשחק מול בונקר במחצית השנייה, אבל אנחנו שמחים שההגנה התייצבה ובלי קשר אנחנו עובדים באימונים על סיומת ועל החלק ההתקפי ונקווה שנשפר את זה בהמשך. המטרה העיקרית שלנו היא להישאר בליגה ואני מקווה שלא ניגרר למאבקי תחתית ולהתברג איכשהו לפלייאוף העליון". על העבודה עם יוסי מזרחי הוסיף בוזגלו: "יש שינוי בעצם זה שארבעה משחקים לא ספגנו שער, וזה כבר מדבר בעד עצמו. יוסי עבר המון בכדורגל והוא נותן לנו המון מהניסיון שלו והשיפור בהגנה זה דבר חשוב. אני מקווה שנשתפר ממשחק למשחק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הציל לבני יהודה נקודה. גלבאן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully