וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות טעויות השיפוט: בר נתן ביקש לא לשפוט בשבועיים הקרובים

השופט שניהל את המשחק בין מכבי נתניה להפועל תל אביב ושגה במספר החלטות, ביקש לצאת למנוחה. גורם באיגוד: "מודה ועוזב ירוחם". עומר ורד, שהורחק בתחילת המשחק: "שישתמשו בטלוויזיה"

one

בהפועל תל אביב ובמכבי נתניה לא היו יכולים להיות מרוצים הערב (שבת) אחרי ה-1:1 במסגרת המחזור ה-16. הפועל תל אביב סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון, נתניה לא עשתה זאת כבר למעלה מחודשיים והערב אף אחת מהן לא שיפרה עמדות.

השופט דניאל בר נתן שניהל את המשחק בין מכבי נתניה להפועל תל אביב ושגה במספר החלטות ביקש בסיום המשחק לא להיות משובץ בשבועיים הקרובים ולצאת למנוחה קצרה בעקבות המשחק. בר נתן שהרחיק כבר בתחילת המשחק את עומר ורד ובהמשך שרק לפנדל גבולי והרחיק גם את איאד אבו עביד, הבין בסיום המשחק כי שגה בהחלטה להרחיק את ורד וגם מיהר לנקות את עוזר השופט.

למבקר השופטים אבנר כהן הוא אמר באיצטדיון בנתניה: "אם טעיתי, אני מתנצל. כל האחריות היא עלhי. עוזר השופט חשב שלא צריך להרחיק ואני חשבתי שכן. ראיתי שהיתה דחיפה, אבל אם בטלוויזיה מראים אחרת, אני מקבל זאת".

מיד בסיום המשחק שוחח בר נתן עם משבץ השופטים מאיר לוי וכאמור ביקש לא להיות משובץ לפחות לשני המחזורים הקרובים. באיגוד השופטים ביקרו את בר נתן על החלטותיו, אבל החמיאו לו על הצעד שעשה בסיום המשחק: "מודה ועוזב ירוחם", אמר גורם באיגוד. "בסך הכל השופט הוא בן אדם ויכול לטעות. הלוואי שכל השופטים היו נוהגים כמוהו".

שופט הכדורגל דניאל בר נתן. קובי אליהו
לקח אחריות. בר נתן/קובי אליהו

נתניה שיחקה 83 דקות ב-10 שחקנים, אבל הוליכה מהדקה ה-45 עד הדקה ה-70. "מאכזב לספוג שער מבעיטת עונשין מ-30 מטר", סיכם המאמן ראובן עטר, "החבר'ה עובדים, היה לא קל עם 10 שחקנים, אבל לא הרווחנו נקודה, איבדנו שתיים. צריך להישאר באותו קצב, עם אותה מחויבות ויש לנו עוד מחזור אחד עד שנפתחת האפשרות להביא שחקנים נוספים בינואר. נעשה את המקסימום עד אז וכשנתחזק בחלק הקדמי גם נכבוש עוד שערים. אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים, פשוט צריך להתחזק בחלק הקדמי".

עומר ורד שהורחק כבר בדקה השישית בעקבות החלטה שגויה של דניאל בר נתן, אמר אחרי המשחק: "היה מאבק לגיטימי על הכדור - אפילו לא מאבק - רצנו כתף אל כתף. השחקן של הפועל החליט ליפול והכדור כבר היה אצל ברק לוי. שיקול הדעת של השופט היה מוטעה. אני לא מבקר שופטים, בשביל זה יש את איגוד השופטים. אני חושב שיש מקום להכניס את העניין הזה של מצלמות כדי לתקן הרחקה לא מוצדקת. ראוי שיבטלו את האדום הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עומר ורד מכבי נתניה. קובי אליהו
"חושב שצריך לבטל את ההרחקה". ורד/קובי אליהו

גיא לוי שהיה נסער אחרי שנתניה קיבלה פנדל ואמר במחצית ש"נתניה קיבלה אדום, אנחנו קיבלנו עונש", היה יותר זהיר בסיום. "לא היה לי נוח עם ההחלטות, וזה בלשון המעטה" אמר המאמן, "אם יש כל כך הרבה אלמנטים של מחלוקת... אני לא אהיה הפראייר שידבר על השופטים. יש צילומים ומי שצריך, שייקח אחריות ויתקן את הטעויות. זה כל הזמן קורה, וחבל שזה קורה".

על המשחק עצמו אמר לוי: "אני מרוצה מזה שהחבורה הצעירה שלנו יצאה מפיגור. יש פה חבורה של שחקנים צעירים שהיו בפיגור וידעו לצאת מזה עם כל הלחץ. וזה דבר חשוב לנו. הגיע לנו לנצח, אבל זה דבר שנותן לנו תקווה להמשך. לא נעמוד עם סטופר או עם אקדח לרקה של מישהו. לא נדרוש ונדרוש ונדרוש. שינוי לא יקרה תוך חודש וגם לא תוך שלושה חודשים. אנחנו בתהליכים לטווח ארוך והפועל תל אביב תגיע לאן שהיא צריכה. צריך סבלנות, התוצאות בסופו של דבר יהיו מצוינות".

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"צריך סבלנות, התוצאות בסופו של דבר יהיו מצוינות". גיא לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully