וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר גביע המדינה: מכבי חיפה ניצחה את הפועל ירושלים 72:87

האלופה בחוץ: אחרי שפתחו את העונה בסערה, ספגו האדומים הפסד שני ברציפות וסיימו את דרכם בגביע. ורגאס (22 נקודות) ובלייזר (17) בלטו אצל המנצחת, דאנקן סיים עם 17 בצד השני

אוהדי הפועל ירושלים/מגד גוזני

הפועל ירושלים עושה שמות בליגת העל, אך מה שעובד בליגה לא בהכרח עובד גם בגביע. הערב (חמישי) ספגו האדומים הפסד שני ברציפות לאחר הפסד הליגה למכבי אשדוד, 72:87 מול מכבי חיפה, והודחו כבר בשלב רבע הגמר של הגביע.

מכבי חיפה הייתה טובה יותר לכל אורך המשחק. היא נטלה את ההובלה כבר מהפתיחה ושמרה על הפרש מבטיח ברוב דקות ההתמודדות. הירושלמים הצליחו לנגוס לעתים בהפרש, אך בכל פעם שעשו זאת, מכבי חיפה התעוררה והחזירה את הפער.

לקראת סיום המשחק, עמוק בתוך הרבע הרביעי, פתחו הירוקים מבערים והגדילו את ההפרש ל-16 נקודות - מה שהוציא את הרוח מהמפרשים של האדומים, שאמנם ניסו לצמצם נזקים לקראת הסיום אך בסופו של דבר ירדו מהפרקט מנוצחים.

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 22 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, עוז בלייזר 17, רג'ינלד באקנר 14, ג'ורדן דיברתולומיאו 11, חנן קולמן 8, וויל גרייבס 6, אלכס צ'וברביץ' 5, רנה רוז'ו 4.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 17, אי. ג'יי רולנד ודונטה סמית' 12 כל אחד, ליאור אליהו 11, בר טימור 8, מאט ג'נינג וטוני גפני 4 כל אחד, איגור מאיור ודיאור פישר 2 כל אחד.

שחקן הפועל ירושלים, אי. ג'יי רולנד, מול שחקן מכבי חיפה, עוז בלייזר. מגד גוזני
מי תעלה לשלב הבא? רולנד חודר/מגד גוזני

הנקודות הראשונות במשחק היו של קולמן, שקלע מחוץ לקשת. רולנד הגיב עם שלשה מנגד שקבעה 5:5, שלוש דקות בתוך המשחק. ריצת 2:10 של הירוקים הגדילה את ההפרש ל-7:15 הרבה בזכותו של בלייזר שתרם תשע נקודות. סמית' חטף בהגנה ומסר לגפני שהטביע - ההפרש ירד לארבע, 18:22 למכבי חיפה בסיום הרבע הראשון.

הירוקים פתחו את הרבע השני בריצת 2:8, אך האדומים שוב נעזרו בסמית', שחדר עם המון עוצמה, כדי להישאר בעניינים. 22:30 למכבי חיפה - כשבע דקות לסיום המחצית הראשונה. דאנק אדיר של אליהו צימק את ההפרש לחמש בלבד, 39:34. מכבי חיפה הובילה ב-12, אך האדומים חזרו לעניינים וירדו להפסקה בפיגור של נקודה, 41:40.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושלים, דונטה סמית'. מגד גוזני
משאיר את הפועל ירושלים במשחק. סמית'/מגד גוזני

נראה שהריצה של האדומים לקראת סיום המחצית הראשונה קצת הפריעה לירוקים, שעלו לחלק השני דרוכים יותר. דאנקן קלע שתיים מהקו וקבע 44:42. שוב מכבי חיפה הגבירה את הקצב, תפרה שתי שלשות מחוץ לקשת ועלתה ל-48:59, חמש דקות לסיום הרבע השלישי. ההפרש נותר בעינו גם בסיום הרבע השלישי - מכבי חיפה ירדה ביתרון 56:64.

טימור מצא את פישר בכדור נהדר, הסנטר הטביע עם כל הלב והוריד את ההפרש לשש - 60:66 לאורחת. ג'נינג ספג עבירה טכנית, הירוקים אמרו תודה רבה, קלעו שלוש נקודות מהקו והעלו את ההפרש ל-13 - 60:73 - חמש דקות וחצי לסיום המשחק.

הדקות האחרונות היו בעיקר גארבג' טיים אחד גדול. מכבי חיפה שמרה על ההפרש, הפועל ירושלים ניסתה לקזזו - ובסופו של דבר הסטטוס קוו נשמר - והירוקים יצאו מהמשחק כשידם על העליונה עם ניצחון 72:87 ומקום ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully