וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ידין ומשומר לא התאמנו והוכנסו לרשימת ההעברות

24.12.2015 / 11:43

הקשר והמגן שלא נכללו בסגל כבר תקופה ארוכה, קיבלו הודעה לחפש קבוצות אחרות. רוני לוי הגיב לפרשת דרינצ'יץ' ("הייתה בעיה והוא מושעה"). נמשכות השיחות עם סכנין לגבי ז'אורז'יניו

אדריאן הרבשטיין

בווידיאו: תקציר התיקו של מכבי חיפה מול כפר סבא

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות מול העולות החדשות במחזורים החולפים, מכבי חיפה תתארח בשבת (17:00) בדוחא אצל בני סכנין ומאמנה החדש, יוסי אבוקסיס.

לקראת המשחק, אמר המאמן רוני לוי: "צריך לדעת להתמודד עם מצבים. הייתה בעיה עם השחקן והוא מושעה. אנחנו מרוכזים בסכנין. חמשת המשחקים האחרונים היו טובים, צברנו נקודות. אנחנו מאוכזבים מהתוצאות של שני המשחקים האחרונים. יש לנו משחק קשה מול קבוצה שהחליפה מאמן. אין לנו נקודות אקסטרה, כל משחק משמעותי במצבנו. אני מרוצה מההתנהלות ורמת האימון שלנו, לפעמים צריך להחזיר את השחקנים למסלול, זה קיים בכל קבוצה".

ניקולה דרינצ'יץ' מושעה וסוכניו מנסים להעבירו לקבוצה אחרת, כאשר פרטיזן בלגרד נמצאת בתמונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המונטנגרי לא ימשיך ומי שמועמד להחליפו הוא קשר סכנין, ז'אורז'יניו. השיחות בין חיפה לסכנין יימשכו היום והמאמן רוני לוי מעוניין לצרף את השחקן.

לקראת המשחק, איתי שכטר סיים את עונש ההרחקה ויכול לשחק, בעוד סאן מנחם לא עלה לאימון לאחר שהתברר כי הוא סובל מבקע. הוא הונחה לנוח בין שבוע לשבועיים ולא ייכלל בסגל במשחקים הקרובים.

מי שעוד לא יהיו בסגל למשחק עם אייל משומר ואביחי ידין, שאינם מתאמנים לאחר שבקבוצה החליטו שרק מי שייכלל בסגל גם יורשה להתאמן. אחרי שלא הורשו להתאמן, הסוכנים של ידין ומשומר קיבלו הודעה כי הם לא בתכניות ונמצאים ברשימת ההעברות של הקבוצה. לפני כחודש וחצי פורסם בוואלה! ספורט כי ידין יהיה הראשון שישלם את המחיר בינואר ויעזוב. כבר אז טענו בחיפה כי גם משומר עשוי לעזוב.

עטאא ג'אבר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully