וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פאבלו דה לוקאס בתמונת ההרכב להפועל חיפה

24.12.2015 / 11:18

הקשר הספרדי אמור לפתוח ביום שבת, דראפיץ' עשוי להעדיף את קפילוטו על פני אסקלינג, רואדה חש כאבים בשריר. במועדון אוספים חומרים לקראת ההכרעה של בית הדין בתחילת השבוע הבא

ניב אהרונסון

בבית"ר ירושלים יאספו היום (חמישי) ומחר חומרים בנוגע לעבודה שנעשתה נגד אוהדים מתפרעים, והם יוגשו ביום ראשון לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בבית"ר יצאו אופטימיים מהדיון אתמול, אך הדגישו שבעבר כבר היו מקרים בהם הייתה הרגשה דומה והקבוצה נענשה. הדיין עמנואל סלע, שצפה בקלטת המשחק נגד מכבי נתניה, אמר שהוא לא שמע נהמות, אך ביקש לראות את העשייה של המועדון בנושא לפני שיפסוק בנושא.

אגב, השופט איתן שמואלביץ אמר אתמול לאנשי התביעה ואיגוד השופטים ש"שמעתי בשני מקרים יותר מאוהד אחד נוהם ולכן ביקשתי שהכרוז יבקש להפסיק עם זה. זה לא היה המוני אבל אכן היו קריאות". בבית"ר מאמינים שהדיין הבין גם מתובע ההתאחדות כי מדובר במשהו מינורי יחסית וההמלצה היא להימנע מהפחתת נקודות בפועל, על אף שנגד הקבוצה עומד עונש של הפחתת שתי נקודות על כל עבירות בנוגע לגזענות.

בינתיים בקבוצה מהבירה מתכוננים למשחק נגד הפועל חיפה ביום שבת. פאבלו דה לוקאס עשוי לפתוח בהרכב ודובב גבאי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט. חסוס רואדה חש אתמול רגישות בשריר ובצוות המקצועי מאוד זהירים לגביו: "הוא לא עשה הכנה לעונה, כבר הספיק לקרוע שריר פעם אחת וצריך להיות זהירים בדברים האלה, לא רק עם חסוס. יש עוד כמה שחקנים שבעומס מועדים לפציעות".

דוד קלטינס אמור לחזור היום להתאמן עם הקבוצה לאחר ששהה עם הנבחרת הצעירה. קלטינס הוריד את התפרים מעל עינו, אבל כרגע הוא לא מתוכנן לפתוח בחיפה. ניסו קפילוטו עשוי לפתוח על חשבונו של דניאל אסקלינג. בבית"ר בודקים מספר אופציות לחיזוק כאשר עידן ורד הוא עדיין האופציה המועדפת על הצוות המקצועי. התפתחויות בנושא צפויות בשבוע הבא.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. ניב אהרונסון
בבית"ר אופטימיים לקראת יום ראשון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully