וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניטס קירב אליו את בייל, אבל הרחיק את שאר שחקני ריאל מדריד"

ב"אס" פרסמו כתבה שסוקרת את היחסים הרעועים של מאמן הבלאנקוס עם חלק גדול מהסגל. בניטס ביקש לרצות את הנשיא פרס עם יחס מועדף לוולשי, אבל בדרך הסתכסך עם רונאלדו, ראמוס וחאמס

one

ערב חג המולד וסופה של שנת 2015, תקשורת הספורט במדריד ממשיכה לעסוק רבות ברפא בניטס ובעתידו בריאל המקומית. חלק גדול מהאוהדים רוצים לראות את המאמן נבעט מהקבוצה, אתרי האינטרנט עורכים סקרים מי צריך להיות המחליף שלו וראשי המועדון כבר לא טורחים להכחיש שהוא יפוטר.

אחת מהסיבות לחוסר ההצלחה היחסי של ריאל מדריד העונה, טמונה לפי הפרשנים ביחסים של בניטס עם חלק גדול מהשחקנים. ובמוקד העניין עומד בפעם המי-יודע-כמה, גארת' בייל. הנשיא פלורנטינו פרס הפך את הוולשי ל"בן המועדף" שלו והוא נואש להצדיק את המחיר שהבלאנקוס שילמו עליו. טענות מהסוג הזה עלו שוב ושוב מאז הגעתו של בייל והסברה היא שמאמן שלא מיישר קו עם הגישה הזו, פשוט לא יוכל להישאר הרבה זמן בסנטיאגו ברנבאו, גם אם שחקנים אחרים צריכים לשלם את המחיר.

בכתבה שפורסמה הבוקר (חמישי) ב"אס", נכתב: "היחסים בין בניטס לכריסטיאנו רונאלדו התחילו ברגל שמאל. בניטס הגיע לריאל מדריד כשהוא נחוש לרצות את הנשיא פרס, ואחת מההחלטות הראשונות שלו הייתה להתרכז בבייל. הוא ידע שההנהלה רוצה להפוך את הוולשי לדמות יותר מרכזית מכריסטיאנו רונאלדו ובפגישה ביניהם, הסביר לבייל שהוא מייעד לו תפקיד יותר מרכזי מזה שהיה לו בקבוצה בעבר. כשהוא נשאל במסיבות עיתונאים מי השחקן הטוב בריאל מדריד, או מי השחקנים הטובים ביותר שהוא אימן, הוא סירב לנקוב בשמו של רונאלדו, למרות שבאחת מהפעמים התראיין ואמר שהפורטוגלי הוא השחקן הטוב בעולם".

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס, באימון הקבוצה. AP
איבד את חדר ההלבשה מזמן. בניטס/AP

בהמשך של אותה כתבה הוסבר על היחסים הרעועים של בניטס עם שחקנים אחרים, למשל סרחיו ראמוס. אחרי ה-1:1 נגד אתלטיקו מדריד מוקדם יותר העונה, בניטס מתח ביקורת פומבית על הבלם ומאז בין השניים שוררים יחסים קרירים. כשראמוס נשאל לפני כמה ימים על עתידו של המאמן הוא השיב: "בניטס? הנשיא יחליט מה שהוא יחליט. אנחנו חיילים והוא המלך".

אחרי שלא שיתף את מרסלו וחאמס רודריגס בכמה הזדמנויות העונה, או שהחליף את הקולומביאני במהלך המשחק, בניטס הסביר לתקשורת שהשניים לא היו כשירים. במקרים הללו שני הדרום אמריקאים מאוד לא אהבו את מה שהם שמעו ומיהרו לרשתות החברתיות לבשר שהם כשירים לחלוטין.

המתוסכל הראשי, אפילו יותר מכריסטיאנו רונאלדו, הוא חאמס. עד כדי כך מתוסכל שהקבוצות הגדולות והעשירות של אנגליה כבר בודקות אפשרות לרכוש אותו. אבל זה לא נגמר שם. גם איסקו, טוני קרוס וחסה לא מרוצים מהיחס של בניטס ובספרד מדברים על איבוד האמון בין המאמן למרבית הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully