וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ראמל בראדלי חתם ויוכל לשחק נגד הפועל ירושלים

24.12.2015 / 9:12

הגארד האמריקאי (30, 1.88) הסכים לוותר על הנסיעה לארצות הברית לחג המולד וינחת בסוף השבוע בישראל. יינסי גייטס טרם הגיע לסיכום על שחרורו מסין, דבר המונע את הסיכום שלו במדים הסגולים

one

בווידאו: הפועל חולון מפסידה לבני הרצליה

הפועל חולון החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הגארד האמריקאי ראמל בראדלי ששוחרר מהליגה הראשונה בטורקיה. בחולון ניהלו מגעים ב-24 השעות האחרונות עם השחקן, כשברגע האחרון השתכנע האמריקאי לוותר על החזרה שלו לארצות הברית לחג המולד וינחת בישראל מחר בלילה. בראדלי, שחתם עד לסיום העונה, צפוי לעמוד לרשותו של דן שמיר לקראת משחק הליגה נגד הפועל ירושלים ביום שני.

בראדלי (30, 1.88) היה אחד מכוכבי מכללת קנטאקי, ביחד עם רג'ון רונדו וג'ו קרופורד, שהגיע במפתיע לישראל בעונת 2010/11 למכבי אשדוד אחרי שנתיים בצדביטה זאגרב ודיז'ון. במהלך אותה עונה נפצע בברכו וגמר את העונה, אך חתם לעונה נוספת בקבוצה הדרומית. במהלך עונתו השנייה בישראל, כשהוא קולע 17.4 נקודות, עשה את דרכו להפועל ירושלים, וראה את אשדוד ממשיכה בלעדיו עד לגמר סל.

שחקן ברק נתניה ראמל בראדלי. מגד גוזני
עוד קדנציה. ראמל בראדלי/מגד גוזני

כעבור עונה המשיך במסע בישראל וחתם בברק נתניה בה רשם 13.6 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים. בעונת 2013/14 חתם בטורק טלקום, אך שבר את הרגל ולא שב לשחק באותה עונה. כעבור עונה הגיע לייסילגירסון והעלה אותה מהליגה השנייה, ואת העונה הנוכחית פתח בשורותיה כשהוא רושם 7.9 נקודות למשחק.

במקביל, בחולון מחכים להתפתחויות לגבי יינסי גייטס. הסנטר האמריקאי ששייך להפועל ירושלים קיבל הודעה על שחרורו מקבוצת שנגז'י מהליגה הראשונה בסין, אך למרות זאת לא הגיע לסיכום על עזיבתו ועד אז לא יצטרף לאף קבוצה. בחולון מעריכים כי ענייניו של גייטס בסין ייסגרו בימים הקרובים ולאחר מכן יוכלו לדעת האם השחקן יקח את ההצעה ויחליף בסגל של הסגולים את ג'רמיס סמית' ששבר את ידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully