וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגסו בתפוח: ניצחון שישי ברציפות לקליבלנד עם 84:91 על הניקס

לראשונה זה כשנה, דיוויד בלאט נהנה מסגל מלא והשתמש בו כדי לרשום ניצחון שישי ברציפות לפני המשחק המסקרן מול גולדן סטייט. 24 נקודות ללברון, לאב הוסיף 23, הניקס, ללא אנתוני, קיבלו 23 מפורזינגיס

AP

מאזן: 7:19

המשחק הבא: מול גולדן סטייט, בין שישי לשבת (00:00 שעון ישראל)

מדד הטריו: לברון ג'יימס הוביל את הקאבס עם 24 נקודות, אליהן הוסיף 9 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, קווין לאב השלים דאבל דאבל של 23 נקודות ו-13 ריבאונדים וקיירי אירווינג, שממשיך להתאושש מהפציעה, הסתפק ב-5 נקודות ו-4 אסיסטים ב-18 דקות. סה"כ קלע הטריו 52 נקודות מה-91 של הקאבס.

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

קווין לאב שחקן קליבלנד מול ארון אפללו שחקן ניו יורק. AP
דאבל דאבל. לאב/AP

אחרי כשנה, דייויד בלאט יכול היה להשתמש הלילה (בין רביעי לחמישי) בכל שחקני הסגל של קליבלנד קאבלירס. הקאבס השיגו ניצחון שישי ברציפות כשגברו 84:91 על ניו יורק ניקס בקוויקן לואנס ארנה, השיגו ניצחון שישי ברציפות ועשו זאת יומיים בלבד לקראת המשחק הכי מסקרן של העונה - מול האלופה גולדן סטייט ביום שישי.

אכן, הרוסטר הרחב של בלאט בא לידי שימוש מההתחלה. שמונה שחקנים הצליחו לאגור נקודות לקאבס ברבע הראשון של המשחק והעלו את הקאבס ליתרון 24:31. הניקס, ששיחקו ללא כרמלו אנתוני הפצוע, הסתמכו בעיקר על הרוקי קריסטפס פורזינגיס וארון אפללו והצליחו לצמק את היתרון עד כדי 55:50 במחצית.

עוד באותו נושא

"זה היה הלילה לו הקאבלירס חיכו, הלילה שהם עבדו עליו חודשים"

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג שחקן קליבלנד מול חוזה קלדרון שחקן ניו יורק. AP
עדיין חלוד. קיירי/AP

פורזינגיס והחברים המשיכו לקלוע כשהקאבס מציגים הגנה רעה, ובסוף רבע השלישי, בו קליבלנד קלעה 17 נקודות בלבד ירדו שתי הקבוצות בשוויון 72:72. ברבע האחרון, העומק של קליבלנד היה ברור מאוד לעין וג'יימס השתלט לחלוטין על המשחק, ואפילו קינח עם דאנק אדיר על הראש של פורזינגיס, בשתי נקודות שגמרו את המשחק ולמעשה הותירו את כולם לחכות למשחק הענק מול הווריורס.

לברון ג'יימס סיים עם 24 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קווין לאב היה מצוין עם דאבל דאבל של 23 נקודות ו-13 ריבאונדים. קיירי אירווינג, ששוב פתח בחמישייה, עדיין נראה חלוד מאוד וסיים עם 5 נקודות ו-1 מ-7 מהשדה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully