וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

400 ק"ג, 2.03 מטר: הלוחם השמן בהיסטוריה הלך לעולמו בגיל 51

עמנואל יארבורו, שנכנס לספר השיאים של גינס בתור הלוחם השמן ביותר אי פעם, מת בארצות הברית. יארבורו התחרה בשלושה קרבות MMA והיה גם לוחם סומו נודע. צפו במיטב ביצועיו

צילום מסך

אבל בעולם הלחימה. עמנואל יארבורו, שנודע בעיקר בתור לוחם ה-MMA השמן ביותר בעולם, הלך לעולמו בגיל 51 בלבד. יארבורו עצום הממדים, שקל בשיאו לא פחות 400 ק"ג והתנשא לגובה של 2.03 מטרים, מה שכמובן הפך את הקרבות בהם היה מעורב לאטרקציה יוצאת דופן והכניס אותו לספר השיאים של גינס.

הוא השתתף בתחרויות אגרוף, סומו, ג'ודו וגם MMA, שם צבר ניצחון אחד ושני הפסדים בשלושה קרבות. הוא החל את דרכו בקולג' כשחקן פוטבול, אך לאחר מכן עבר להילחם והפך ללוחם הסומו הכי מפורסם שאיננו יפני.

ב-1994 פנה ל-MMA וקיים קרב במסגרת UFC3. ארבע שנים מאוחר יותר, ערך שני קרבות נוספים, ביפן ובהם גם השיג את ניצחונו הראשון והיחיד בקריירה, על טאסוטו נקאנו, אותו הכניע אחרי דקה ו-17 שניות.

בין הישגיו הבולטים: אלוף העולם החובבני בסופו ב-1995 ואול-אמריקן בקולג' ב-1983, 1985 ו-1986, כמו גם מקום שני באליפות ארה"ב בג'ודו ב-1989.

סוכנו של יארבורו אמר: "התשוקה של עמנואל הייתה טיולים. למרות שזו הייתה משימה לא פשוטה עבורו, זה מעולם לא עצר אותו מלהגשים את חלומותיו ולשמח אנשים בכל מקום שהוא פגש. הוא אמור היה להיות כוכב בסדרת ריאליטי חדשה ורצה להמשיך להיות מקור של אושר לכל מכריו. מיליוני אוהדים ברחבי העולם, כמו גם משפחתו וחבריו, יתגעגעו אליו מאוד".

צפו במיטב הקרבות של יארבורו

צפו בכתבה על יארבורו:

ובביקור שלו אצל דייויד לטרמן:

ובפרסומת הקורעת הזו:

ובסצנה שלו מ"אוז":

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully