וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות "אלדן" בשיתוף וואלה! ספורט יוצאת לדרך

משחק הפנטזי של מנהלת ליגת ווינר סל פותח עונה נוספת בשיתוף פעולה עם "וואלה! ספורט" ואתם יכולים לזכות בפרסים בשווי 50 אלף שקל. ההרשמה נפתחה ואתם מוזמנים להצטרף ולהשפיע

וואלה! ספורט ומנהלת ליגת ווינר סל מזמינים אתכם להשתתף ב"ליגת החלומות אלדן", משחק הפנטזי הרשמי של הליגה בו אתם הגולשים מקבלים הזדמנות להראות לנו מי המנהל/ת הכי טוב בארץ. המשתתפים יקבלו תקציב של 500 אלף שקלים כדי לבנות את קבוצת הכדורסל הכי טובה שיצליחו להרכיב משמונה שחקנים ומאמן ובמשך 20 מחזורים יאבקו על הפרס הראשון העונה.

אפשר להירשם ולהתחיל לשחק בכל שלב כמובן, כאשר בתום כל שבוע יוענק פרס למנצח השבועי, אבל מומלץ להירשם לפני תחילת המשחק במחזור ה-14 כדי להגדיל את הסיכוי לזכות בפרס הראשון. החילופים יסגרו רבע שעה לפני המשחק הראשון של המחזור ויפתחו שוב לאחר סיום כל המשחקים במחזור. שימו לב: משחקים שנדחים ולא מתקיימים יחד עם יתר משחקי המחזור, לא יחשבו בניקוד הכללי – אנחנו נודיע מראש במקרים כאלו.

הנה בקצרה כל מה שצריך לדעת כדי להשתתף במשחק המאתגר מכולם, בו תוכלו להוכיח שיש מקום לג'נרל מנג'רים בכדורסל הישראלי.

seperator

אז מה זה בכלל משחק פנטזי?

עשרות מיליוני חובבי ספורט אמריקאים ואירופאיים משחקים במשחקי פנטזי בכל ענפי הספורט. במשחק פנטזי, המשתתף מקבל תקציב מוגדר ובעזרתו בונה קבוצה של שחקנים. הניקוד שמתקבל כל שבוע במשחק מורכב מהתפוקה האמיתית של השחקנים על המגרש. לדוגמה: אם איזיאה סוואן קולע שלשה, מי שבחר בו מקבל גם הוא 3 נקודות, אבל אם הוא מחטיא או מאבד כדור – איבדתם נקודה.

הניקוד השבועי שלכם מורכב מהמדד המשוקלל שהשיגו כל שמונת השחקנים שלכם על המגרש, כאשר יש כמובן גם בונוסים על ניצחון.

איזייה סוואן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
אתם נופלים או קמים ביחד איתו. סוואן/לירון מולדובן

איך משחקים?

אתם מקבלים תקציב של חצי מיליון שקלים לבניית הקבוצה הטובה ביותר, כאשר מחירי השחקנים נעים בין 10,000 שקלים ל-100,000 שקלים ומחירי המאמנים נעים בין 20,000 ל-40,000 שקלים.

עליכם לבחור לקבוצה שלכם שמונה שחקנים ומאמן. כמובן שבמסגרת התקציב אין באפשרותכם לבחור את שמונת השחקנים הטובים בליגה, כך שתאלצו לחשוב טוב טוב את מי אתם בוחרים ועל מי אתם מוותרים. חשוב לדעת: אסור לבחור יותר מ-2 שחקנים מקבוצה אחת.

מדי שבוע תוכלו להחליף 3 שחקנים ומאמן, כאשר בשום שלב אסור לחרוג מהתקציב כמובן. בנוסף, מבין 8 השחקנים שלכם עליכם לבחור קפטן. הקפטן יקבל ניקוד כפול, לדוגמא בחרתם את דונטה סמית' לקפטן הקבוצה שלכם, במידה ורשם במשחק מדד 30, תקבלו 60 נקודות.

יש גם בונוסים על ניצחון. אם בחרתם שחקן שקבוצתו ניצחה, תקבלו בונוס של 5 נקודות. אם בחרתם מאמן שקבוצתו תקבלו 10 נקודות.

שימו לב: לכל משתתף במשחק מותר לבנות עד 5 קבוצות.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים/ברני ארדוב

עם מי משחקים?

פרט לתחרות הארצית, תוכלו כמובן להתחרות גם בליגות פנימיות: תוכלו לעשות תחרות פנימית בכיתה שלכם, בפלוגה, במשרד, או בקבוצת הוואטסאפ שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לשייך את אחת הקבוצות שלכם לליגה פרטית ואז להעביר לחברים שלכם את שם הקבוצה והסיסמה שלה.

במה זוכים?

הזוכה השבועי יהיה זה שצבר הכי הרבה נקודות בכלל משחקי המחזור שנלקחו בחשבון במשחק. זוכה זה יקבל כדור עור רשמי של ליגת ווינר סל.

הזוכה הגדול בדירוג המצטבר ב"ליגת החלומות אלדן" יקבל 25,000 שקלים, הזוכה במקום השני יקבל 10,000 שקלים, השלישי יזכה ב-5,000 שקלים והרביעי ב-3,000. המסיימים במקומות 5-6 יקבלו 1,500 ש"ח כל אחד והזוכים במקומות 7-10 יקבלו 1,000 שקלים כ"א, כאשר סה"כ הפרסים עומד על 50 אלף שקלים.

עכשיו אתם יודעים כמעט הכל – כל שנותר לכם הוא להירשם למשחק. שיהיה בהצלחה!

לקריאת התקנון המלא לחצו כאן

לקריאת החוקים המלאים לחצו כאן

להרשמה למשחק לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully