וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "מפתיע שמכבי תל אביב שחררה את ראדי דווקא אלינו"

חלוץ הפועל באר שבע דיבר במשדר של וואלה! ספורט אחרי הניצחון המרשים בבלומפילד: "השערים שלי? אני משחק בעמדה יותר קדמית. המשחק הזה לא יכריע שום דבר. אנחנו שולטים יותר בכדור השנה"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע עלתה אמש (שני) בסערה לפסגת ליגת העל, אחרי ניצחון חוץ 1:2 על מכבי תל אביב בבלומפילד. הקבוצה מבירת הנגב הפכה לחברה קבועה בצמרת בשנתיים האחרונות, אבל לא הצליחה לאיים על הצהובים וכשלה במבחנים האמיתיים מול המכונה של ג'ורדי קרויף. אתמול החבורה של ברק בכר גילתה אופי, התעלתה על היריבה שלה מבחינה טקטית והשיגה שלוש נקודות והמון רוח גבית.

האם הניצחון הזה בישר על הגעתה של מתמודדת אמיתית על כתר האליפות? איך מכבי תל אביב תתמודד עם הפסד בית שלישי העונה? כיצד השמועות על עזיבתו של סלבישה יוקאנוביץ' השפיעו על הצהובים? על כל השאלות הללו ואחרות, ניסינו לענות במשדר המיוחד באולפן וואלה! NEWS.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (שמאל). ברני ארדוב
"אמרתי תמיד שברגע שנהיה בצמרת כמה שנים ברציפות, התארים יגיעו". ברדה/ברני ארדוב

אליניב ברדה שעלה לשידור: "הפועל באר שבע עוברת תהליך. אנחנו מתבגרים. במשך שנתיים אפשר לקרוא לנו קבוצת צמרת ואפשר להגיד שאנחנו נמצאים בעלייה. אמרתי תמיד שברגע שנהיה בצמרת כמה שנים ברציפות, התארים יגיעו".

החלוץ הוותיק שכבש אמש את שערו השמיני העונה, הוסיף: "אני משחק העונה בעמדה הרבה יותר קדמית מאשר בשנתיים הקודמות. עד עכשיו שיחקתי מתחת לפלט, מתחת לשלומי ארבייטמן. אנחנו גם משחקים בשיטה קצת שונה, ומשנים שיטות תוך כדי משחק".

ברדה התייחס למשמעות של הניצחון: "המשחק הזה לא יכריע שום דבר. אני זוכר שבשנה שעברה ניצחנו את מכבי תל אביב בבית ואחרי זה הפסדנו לרעננה. אמנם זו קלישאה, אבל באמת מדובר בשלוש נקודות. הייתה יוקרה וזה היה חשוב לקהל שלנו, אבל זה לא יותר מזה. יש לנו משחק קשה נגד רעננה וגם היא ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ".

על מהראן ראדי אמר ברדה: "הוא שחקן מצוין, אני מאוד שמח שאנחנו הקבוצה שזכתה בשירותיו. באמת קצת מפתיע שמכבי נתנו אותו דווקא לנו. הוא תמיד עובד, תמיד משפיע. הניצחון הזה היה לו מאוד חשוב".

על ברק בכר אמר ברדה: "ברק עשה את הדברים הכי נכונים מבחינתנו מהרגע שהוא הגיע. הוא מאמן צעיר שרוצה להצליח ועשה את מה שחשב שצריך - לא משנה אם זה היה גם על חשבוני. ההצלה של הקבוצה היא ההצלחה שלו וגם שלי. ההבדלים? אני חושב שהשליטה שלנו בכדור יותר משמעותית לעומת השנתיים הקודמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully