וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולת שלנו לזכות באליפות"

קשר ארסנל, שבישל שני שערים ב-1:2 הגדול על מנצ'סטר סיטי, נשמע נלהב בסיום. תיאו וולקוט: "השגנו שלוש נקודות חשובות מאוד". יאיא טורה: "היינו חסרי מזל, זה מאכזב". וגם: כל המספרים

רויטרס

ארסנל רשמה אמש (שני) ניצחון משמעותי מאוד. התותחנים עשו את זה עם 1:2 מול מנצ'סטר סיטי, במסגרת המחזור ה-17 בפרמיירליג. מסוט אוזיל בישל שני שערים והגיע ל-15 בישולים העונה, תיאו וולקוט ואוליבייה ז'ירו כבשו והתותחנים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-36, שתי נקודות פחות מלסטר סיטי הראשונה וארבע יותר ממנצ'סטר סיטי השלישית.

פר מרטסאקר שחקן ארסנל (ימין) חוגג עם תיאו וולקוט. רויטרס
מרטסאקר ו-וולקוט חוגגים בסיום/רויטרס

* זה היה ההפסד החמישי של סיטי העונה. הקבוצה האחרונה שהפסידה חמישה משחקים לפני חג המולד ועדיין זכתה בתואר הייתה אברטון ב-1987.

* שתי האליפויות האחרונות של ארסנל הגיעו כאשר היא נכנסה לכריסמס מהמקום השני, כמו העונה.

* רק הארי קיין כבש יותר שערים ב-2015 בפרמיירליג מאשר אוליבייה ז'ירו.

* ארסנל כבשה עם שתי הבעיטות הראשונות שלה למסגרת.

* מנצ'סטר סיטי לא ספגה בחמשת המחזורים הראשונים של העונה, אבל מאז שמרה על רשת נקייה רק פעמיים ב-12 מחזורים נוספים.

* סיטי עם וינסנט קומפני: שמונה משחקי ליגה, שער חובה 1 ו-20 נקודות. בלי קומפני: תשעה מחזורים, 18 שערי חובה, 12 נקודות בלבד.

* סיטי עם חמישה משחקי חוץ רצופים בליגה ללא ניצחון.

* סיטי בעטה 17 פעמים לשער, ארסנל רק 8. סיטי דייקה ב-88 אחוז מהמסירות, ארסנל רק ב-79.

* בפעם ה-12 בתולדותיה, ארסנל מסיימת שנה קלנדרית עם הכי הרבה נקודות מבין קבוצות הליגה הבכירה. כרגע יש לה 78 נקודות ב-2015, עשר יותר מסיטי ו-12 יותר מלסטר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מסוט אוזיל שחקן ארסנל (ימין) עם תיאו וולקוט. רויטרס
סיפק עוד משחק גדול. אוזיל/רויטרס

מסוט אוזיל אמר לאחר המשחק: "היו לנו הרבה משחקים קשים, אבל אנחנו שמחים לנצח. כל הקבוצה שמחה וגם אני. אני שמח לעזור לקבוצה ואתם רואים את זה על המגרש. היום היה משחק חשוב ואני מנסה לתת את המיטב שלי. אנחנו מאמינים בעצמנו, אנחנו מודעים לאיכות שיש לנו ושאנחנו יכולים לזכות באליפות. ניתן את הכול עד סוף העונה".

תיאו וולקוט אמר: "קשה מאוד כשצריך לשמור על היתרון שלך ב-10 הדקות האחרונות. הם כבשו שער מדהים משום מקום. זה רגע מיוחד, השגנו שלוש נקודות וזה חשוב מאוד. מסוט אוזיל הוא כל כך צנוע. הוא רואה דברים בצורה שבה אף אחד לא רואה אותם, אנחנו רוצים לתת לזה להמשיך. כשיש לך שחקנים מיוחדים על הדשא, זה גורם לעבודה שלנו להיות קלה יותר".

יאיא טורה, שכבש שער נהדר עבור סיטי, אמר: "בסופו של דבר היינו חסרי מזל. היו לנו כמה הזדמנויות וזה מאכזב. ארסנל יצאה למתפרצות מהירות מאוד, קשה להתמודד עם זה. שיחקנו טוב מאוד, לא קל לשלוט במשחק חוץ מול ארסנל. הם ניצלו את המצבים שלהם, תיאו וולקוט כבש שער נהדר, אבל הליגה עוד לא גמורה. הראינו כבר בעבר שאנחנו יכולים לחזור מפיגור ולזכות באליפות. השחקנים הפצועים שלנו יחזרו ונחזור לעניינים".

בקארי סאניה, שהפסיד מול האקסית שלו, אמר: "קשה להתמודד עם ההפסד הזה. התחלנו טוב מאוד והם כבשו בבעיטה הראשונה שלהם נגד מהלך המשחק. אנחנו חייבים להישאר עם ראש מורם ולהמשיך לעבוד קשה. זו לא מכה, נמשיך להילחם עד הסוף ויש עוד משחקים כדי שנסגור את הפער. חסר לנו קצת מזל וקצת איכות כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully