וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' לא הכחיש עזיבה: "עדיף שידברו על המשחק מאשר על עתידי"

21.12.2015 / 23:08

מאמן מכבי תל אביב סירב להגיב לאפשרות שיעבור לפולהאם והוסיף: "אם הליגה הייתה נגמרת היום, הייתי מאוכזב. נשחק מולם עוד פעמיים". זהבי: "היינו טובים יותר. ברור שזה משחק עם ערך מוסף"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שני) בפעם השלישית העונה בבלומפילד במסגרת ליגת העל, כשהפעם זה קרה מול הטוענת הראשית לכתר, הפועל באר שבע שניצחה אותה 1:2 ופתחה פער של שלוש נקודות בפסגה. הצהובים, שרשמו כמות כזו של הפסדי בית ב-54 משחקים בשלוש העונות הקודמות, סבלו ככל הנראה גם מהדיווחים על אפשרות עזיבתו של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' לפולהאם בימים הקרובים, והצליחו רק לצמק עם שער של אלי דסה בדקה ה-84, אחרי שספגו מאליניב ברדה (2) ומאור מליקסון (39).

ניצחון ענק. באר שבע/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' אמר: "באר שבע השיגה שלוש נקודות, אבל אני יודע שיש עוד הרבה משחקים. אני מאוכזב מאוד ומאוכזב בשביל האוהדים שלנו. אבל זה חלק מהכדורגל, לפעמים קורים דברים כאלה. אני מאמין בקבוצה שלי וחושב שנשחק עוד פעמיים נגד באר שבע. שני המשחקים הללו יהיו חשובים יותר מהמשחק הערב. המשחק הזה מאחורינו, אני חושב על מה שעומד לפנינו".

המאמן הוסיף: "אני לא מאמין שבאר שבע שיחקה משחק טוב יותר מאיתנו, הגיע להם לנצח, אבל אני לא בחור דיכאוני. מבחינתי חשוב יותר להיות מוכן למשחק הקרוב והמשחקים הבאים. אם הליגה הייתה נגמרת היום, אז בסדר, הייתי מאוכזב והולך לחופשה, אבל אני לא חושב שזה המצב".

על עתידו אמר המאמן: "אני לא רוצה להגיב על ספקולציות שמופיעות בתקשורת הישראלית או האנגלית. אני תחת חוזה כאן. אני מאמן מקצוען ותחת חוזה כאן במכבי, וזה הכול. עדיף שידברו על המשחק שהיה היום מאשר על העתיד שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם איתן שמואלביץ'. ברני ארדוב
לא הכחיש שהוא בדרך החוצה. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

ערן זהבי, שהפעם לא מצא את הרשת, אמר בסיום: "להפסיד זה אף פעם לא כיף, בטח לא מול היריבה שלנו. שיחקנו טוב, היינו דומיננטים וטובים יותר וספגנו שני שערים שלא מתאימים לנו. כל הכבוד לבאר שבע, אבל הליגה ממשיכה. גם אם היינו מנצחים שום דבר לא היה נסגר היום. ברור שזה משחק עם ערך מוסף, אבל כמו שבמשחק הקודם ניצחנו אותם, עכשיו הם ניצחו. אני מאמין מאוד בקבוצה שלי, גם אחרי מה שהיה היום".

זהבי הוסיף: "הלכנו במחצית השנייה על כל הקופה והגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים לכבוש. זרקנו את כל הכלים וידענו שהמשחק יהיה מצד לצד. במחצית הראשונה שיחקנו טוב יותר וספגנו שני שערים. הם ממש לא יותר טובים מאיתנו. אני לא יודע אם המאמן עוזב או נשאר, אבל אין לזה השפעה. אנחנו לא נאיבים, בכדורגל קורים דברים. הוא יכול ללכת ויכול להישאר. אני לא מתעסק בדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully