וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ' עזב את מכבי תל אביב לטובת פולהאם

27.12.2015 / 23:07

מיד אחרי הניצחון על קרית שמונה, הצהובים הודיעו שהסרבי סיים את עבודתו ועוזב ללונדונים, שישלמו 500 אלף יורו תמורת שחרורו. המאמן הסביר: "פולהאם דחפה ואני מודה למכבי תל אביב שהבינה את החלטתי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סלבישה יוקאנוביץ' עזב את מכבי תל אביב. המאמן הסרבי שהוליך את מכבי תל אביב להופעה ראשונה בליגת האלופות אחרי 11 שנים, עוזב את קרית שלום אחרי קצת יותר מחצי שנה אחרי שמונה למאמן הצהובים והוא מונה הערב (ראשון) באופן רשמי למאמן פולהאם מליגת המשנה באנגליה, כאשר הלונדונים ישלמו לצהובים כ-500,000 יורו פיצויים תמורת שחרורו באמצע העונה.

סלבישה יוקאנוביץ' מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
יוקאנוביץ' וקרויף מודיעים על העזיבה/יוסי ציפקיס

בתקופה האחרונה נפוצו שמועות עקשניות על העניין ההולך וגובר של הקוטג'רז ביוקאנוביץ', ולאחרונה הוא גם עלה לראש טבלת המועמדים לאמן את הקבוצה ממערב לונדון. הסרבי הוליך בעונה שעברה את ווטפורד לפרמיירליג, מה שהעלה את קרנו בכדורגל האנגלי, בעיקר בצ'מפיונשיפ.

בימים האחרונים יוקאנוביץ' העביר לאנשי מכבי תל אביב מסרים לפיהם הוא מעוניין לעבור לפולהאם, אבל יחד עם זאת הבהיר שאם הצהובים לא יאפשרו לו לעזוב, הוא יקבל זאת בהבנה. הכדור למעשה עבר לידי ג'ורדי קרויף והנהלת מכבי תל אביב, שהחליטה לאפשר לסרבי לשוב לאנגליה והודיעה זאת במסיבת עיתונאים שנערכה מיד אחרי הניצחון על קרית שמונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סלבישה יוקאנוביץ' מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
רומן קצר. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

יוקאנוביץ' הסביר את ההחלטה ואמר: "פולהאם דחפה ואני מודה למכבי תל אביב שהבינה את ההחלטה האישית שלי. קיבלתי את ההחלטה הזו כי הבנתי שזו ההחלטה הנכונה בשבילי. נהניתי מששת החודשים כאן, במיוחד עם השחקנים שלי. אני מאמין שמכבי תל אביב קבוצה מספיק איכותית כדי להמשיך בצורה מוצלחת בהמשך העונה. אני מתנצל בפני אוהדי מכבי תל אביב. אני יודע שזה לא מצב קל, הם ציפו שאסיים את העבודה שלי כאן. אני רוצה להודות לאוהדים הנאמנים שמצאתי פה. נהניתי לעבוד כאן עם הצוות שלי. שיחקנו והשתפרנו לאורך התקופה, גם בליגה וגם באירופה".

ג'ורדי קרויף: "אני יודע שהכדורגל האנגלי הוא משהו שונה ואני מבין את ההחלטה של סלבישה. כמו שאמרתי מקודם, אנו מאחלים הרבה בהצלחה לסלבישה. הכדורגל הוא עולם קטן, אי אפשר לדעת איפה תיפגש עם מישהו בעתיד. ניסינו לשכנע את סלבישה להישאר, אבל אני מבין את הקסם של אנגליה וזה לא צירוף מקרים שבשנים האחרונות מועדונים אנגלים לוקחים את המאמנים של מכבי תל אביב. זו ההחלטה של סלבישה, הצלחנו למצוא פתרון מול פולהאם וכולם ממשיכים הלאה. זה מקום טוב ללכת אליו וליגה טובה ללכת אליה. החיים ממשיכים".

"אני מאושר וגאה שסלבישה יוקאנוביץ' מצטרף אלינו כמאמן ראשי", אמר יושב ראש פולהאם שאהיד חאן בהודעה הרשמית באתר של פולהאם, "שקלנו הרבה מועמדים למה שהחשבנו כאחת העמדות הטובות ביותר בכדורגל, ואני ראיינתי מועמדים רבים. אמנם החיפוש היה מתיש וקשה, אבל אני שמח שלפולהאם יהיה את האיש הנכון ביותר עבור האתגר. התשוקה והרצון של סלבישה לאמן את פולהאם גדלו במשך כל תהליך המו"מ ואנחנו לא יכולים לחכות עד שנקבל אותו במוטספור פארק וקרייבן קוטג' כדי להתחיל לעבוד בכיוון הנכון במחצית השנייה של העונה".

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב עם מרטין ביין. יוסי ציפקיס
שוב צריכים לחפש מאמן. קרויף וביין/יוסי ציפקיס

יוקאנוביץ' מונה למאמן מכבי תל אביב באמצע יוני וכאמור הצעיד אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שהיא עברה בדרך את היברניאנס המלטזית, ויקטוריה פלזן הצ'כית ופ.צ באזל השוויצרית. הצהובים הפסידו בכל ששת המשחקים שלהם בשלב הבתים, ולאחרונה גם איבדו את המקום הראשון בליגת העל אחרי שבחודשים האחרונים רשמו שלושה הפסדי בית להפועל רעננה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

ב-28 משחקים בכל המסגרות (אירופה, ליגה, גביע הטוטו), מכבי תל אביב של יוקאנוביץ' צברה מאזן של 11 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו (כולל אלוף האלופים), 13 הפסדים.

יוקאנוביץ' נפרד דרך הטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully