וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספ בלאטר: "היום לא היה יום טוב לאף אחד, אני עוד אחזור"

נשיא פיפ"א, שוועדת האתיקה החליטה להשעות אותו ואת מישל פלאטיני לשמונה שנים, היה כעוס במסיבת העיתונאים שקיים לאחר ההחלטה: "אני אמשיך להילחם, העיקרון שלי היה ונשאר לא לקחת כסף שלא הרווחת"

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. GettyImages
לא מרגיש מבויש. בלאטר/GettyImages

אחרי שוועדת האתיקה יצרה רעידת אדמה בכדורגל העולמי כשהחליטה על השעייתם לשמונה שנים של נשיא פיפ"א ספ בלאטר ונשיא אופ"א מישל פלאטיני, על רקע פרשות השחיתות האחרונות סביבם, התפנה נשיא פיפ"א לדבר על הכל במסיבת העיתונאים וירה לכל עבר. בלאטר, שכיהן כנשיא פיפ"א במשך 17 שנים, היה כעוס ותקיף כלפי העיתונאים.

בלאטר אמר אחרי ההחלטה: "היום לא היה יום טוב, לא לי ולא לפיפ"א. אני מצטער שאני מושא לחבטות בעיני אנשים, אני מצטער עבור פיפ"א ועבור הכדורגל. אני לא טיפש, ויכול להיות שהייתי צריך לעזוב אחרי המונדיאל בברזיל, אבל אני אמשיך להילחם. אין לוועדת האתיקה זכות ללכת נגד נשיא פיפ"א, רק קונגרס פיפ"א יכול לקבוע דברים כאלה. למרות ההשעייה, אני עדיין הנשיא ויש לי עדיין אחריות. הוועדה צריכה לשחרר את הנשיא הקודם מהמחויבויות שלו, אחרת היא לא יכולה לבחור אחד חדש בבחירות שיתקיימו ב-27 בפברואר"

ספ בלאטר נשיא פיפ"א הפורש. רויטרס
היה תקיף במסיבת העיתונאים. בלאטר/רויטרס

בלאטר המשיך: "אני מתחרט על כמה דברים, אבל לא מרגיש בושה. אתם (העיתונאים) אשמים בזה גם כן, כולכם קראתם להחרמה שלי ואמרתם שהמעצרים האחרים הם באחריות שלי ושאני זה שאחראי על כל הטעויות. אני איש של עקרונות ואמשיך לחזור על העקרון החשוב ביותר - לא לקחת כסף שלא הרווחת. בני אדם צריכים לקבל כבוד, וכל המצב הזה גרם להרבה נזק למשפחות. המשפחה שלי הפכה ללעג. אני עוד אחזור".

יו" ההתאחדות האסיאתית לשעבר, פטר ולאפן אמר: "זה קשה, במיוחד עבור בלאטר, שהקדיש את החיים שלו לכדורגל ולפיפ"א. שמונה שנים הם כמו משפט מוות". אישא יוהנסן, נשיא ההתאחדות של סיירה לאון: "אני לא אומר שבלאטר קדוש, אבל הדרך בה הכל התנהל גרמה לכולם לחשוב שהוא זה שאדם בהכל, וזה לא הוגן כלפיו". נשיא ההתאחדות הצרפתית, נואל לה גראט אמר: "ההשעיה של פלאטיני מצערת עבורי, אבל אני לא מופתע".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מיטב הציוצים להשעיה של בלאטר ופלאטיני:

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully