וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: מ.ס אשדוד ואחי נצרת העפילו, הפועל פתח תקוה הודחה

סיבוב ז': חן עזריאל הכריע (86) ב-1:2 של אשדוד על קרית אתא, אחי נצרת גברה 1:2 על בני לוד בדרבי של המגזר. בית"ר תל אביב רמלה הפתיעה עם 0:2 על מוליכת הלאומית. גם מכבי הרצליה והפועל ראשון לציון עלו

שחקן בית"ר תל אביב/רמלה, רותם שמול. קובי אליהו
צמד בליגה, שער בגביע. רותם שמול/קובי אליהו

משחקי סיבוב ז' של גביע המדינה יצאו היום לדרך עם מפגשים מעניינים כשבמוקד הפתיעה בית"ר תל אביב רמלה את הפועל פתח תקוה עם 0:2 והדיחה אותה מהגביע. הפועל ראשון לציון חגגה על הפועל ירושלים עם 1:3. בני ג'ת מליגה ג' הייתה קרובה לסנסציה, אבל הפסידה למכבי הרצליה 1:2. אחי נצרת ניצחה 1:2 את בני לוד בדרבי של המגזר ומ.ס אשדוד התקשתה, אבל ניצחה 1:2 את קרית אתא מליגה א'. שלושה משחקים נערכו כבר בצהרי היום ובהם הבטיחו את מקומן בשלב הבא הכח עמידר רמת גן, עירוני בקה אל גרביה וסקציה נס ציונה. ביום רביעי תושלם תמונת העולות עם ארבעה משחקים נוספים וביום חמישי ב-19:00 תיערך הגרלת סיבוב ח' של הגביע בהשתתפות נציגות ליגת העל.

רשימת העולות לשלב הבא: מ.ס אשדוד, מכבי הרצליה, אחי נצרת, הפועל ראשון לציון, בית"ר תל אביב רמלה, סקצייה נס ציונה, עירוני בקה אל גרבייה, הכח עמידר רמת גן, בית"ר כפר סבא, הפועל נצרת עילית.

שחקן בית"ר תל אביב/רמלה, רן בן שמעון. קובי אליהו
חגג על הפועל פתח תקוה. רן בן שמעון/קובי אליהו

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 3:1

אחרי שהפתיעה את הפועל פתח תקוה בליגה, הפועל ירושלים חזרה לסורה בגביע והודחה בלי פייט של ממש מול ראשון הלוהטת, שבמחזור הליגה הקודם הביסה 0:4 את נצרת עילית. עדן שרם, שלומי אביסידריס ואריאל לזמי כבשו לקבוצה של אייל ברקוביץ' ואופיר חיים שממשיכה את העונה הטובה שלה עד כה, בעוד שהמארחת תחזור כעת למאבקי התחתית שלה בליגה.

הכתומים המשיכו את המומנטום שלהם מהליגה ועלו ליתרון ראשון בדקה ה-32. אריאל לזמי קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט כדור חזק שנהדף על ידי השוער, אבל חזר לעדן שרם שבעט שטוח לפינה ופנימה. בדקה ה-57 ראשון הכפילה את היתרון אחרי שבלם ירושלים מעד ושלומי אביסידירס ניצל את המתנה ומקרוב בעט פנימה. בדקה ה-64 ראשון כבשה את השלישי אחרי שאריאל לזמי בעט כדור חזק שפגע בשחקן הגנה, הטעה את השוער וחדר פנימה. אנתוני וראן צימק כעבור דקה כשהוא מנצל חולמנות של הגנת ראשון.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל פתח תקוה 0:2

החבורה הצעירה של פטריסיו סייג הפסידה רק לפני שבועיים וחצי להפועל פתח תקוה והערב השיגה נקמה מתוקה מול מוליכת הלאומית שנוחלת הפסד שני רצוף אחרי ה-1:0 מול הפועל ירושלים בליגה וממשיכה את הכושר הלא טוב שלה. רותם שמול, שכבש צמד במחזור הליגה האחרון, פתח עם הראשון ורן בן שמעון הכפיל כעבור שתי דקות וקבע את תוצאת הסיום.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-54 משער יפהפה של רותם שמול שסובב כדור לפינה הרחוקה. אוראל כהן הצליח רק לגעת בכדור אבל לא למנוע ממנו לחדור לרשת. הבליץ נמשך ובדקה ה-56 רן בן שמעון הכפיל את היתרון בנגיחה מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של אוראל כהן. המארחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-64 אחרי שדניאל שוורצבוים הורחק בצהוב שני.

בדקה ה-76 גם האורחת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעמירן שקלים ראה צהוב שני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בית"ר תל אביב/רמלה, רן בן שמעון(מימין). קובי אליהו
שחקני בית"ר תל אביב רמלה חוגגים/קובי אליהו

בני לוד - מכבי אחי נצרת 2:1

שמונה ימים אחרי ה-0:3 של הלודאים בעילוט, אחי נצרת נקמה עם ניצחון מתוק ודרמטי. ג'ימי טורק מאמן האורחים עלה בהרכב משני מאוד והלודאים ניצלו זאת לשער מוקדם של דייגו סליס, אבל יקיר שינה הורחק באדום טפשי בדקה ה-24 ואחי נצרת ניצלה זאת כדי לרשום מהפך משערים של תומר אלבז ולוסיאנו סיגניו.

כמו במפגש הליגה, בני לוד שוב פתחה חזק ועלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית. דייגו סליס בעט כדור חלש מ-20 מטר שאחמד כעבייה השוער המחליף היה צריך לעצור אך פישל ונתן לכדור לעבור מתחת לגופו. בדקה ה-28 לוד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שיקיר שינה בעט בפראות בסופיאן חילו וראה אדום מוצדק.

אחי נצרת ניצלה את היתרון המספרי והשוותה דקה אחרי ההפסקה משער של תומר אלבז שקיבל כדור מצד שמאל ודחק פנימה. בדקה ה-86 הושלם המהפך כשלוסיאנו סיגניו השתלט על כדור שהורחק ומהאוויר לרשת. 1:2 לנצרת.

מ.ס אשדוד - עירוני קרית אתא 1:2

משחק הבכורה של רוני אוואט הסתיים עם ניצחון לא קל מול הקבוצה מליגה א'. ניב זריהן אומנם כבש כבר אחרי דקה, אבל שחר סימן טוב הוותיק השווה לאורחים ורק שער מאוחר של חן עזריאל בדקה ה-86 נתן קצת נחת לאשדודים שיתרכזו כעת במאבקי העלייה לליגת העל.

הקבוצה מהלאומית פתחה את המשחק בסערה עם שער של ניב זריהן כבר אחרי דקה. החלוץ קיבל כדור ארוך, ניצל הגנה חולמנית של המארחים ומקרוב דחק פנימה. המארחת לא נשברה ובדקה ה-54 שחר סימן טוב השווה בבעיטה מדוייקת לפינה מתוך הרחבה. בדקה ה-86 חזרה אשדוד להוביל משער של חן עזריאל שנגח מקרוב פנימה אחרי שבעיטה של ניב זריהן נהדפה על ידי עומרי אלון.

בני יצ'אלאל רחובות - הכח עמידר רמת גן 3:1

הקבוצה מליגה ב', המורכבת ברובה משחקנים בני העדה האתיופית, לא הצליחה להפתיע ברחובות את הכח עמידר רמת גן ולשחזר את ההפתעה מהסיבוב הקודם (0:4 על כפר שלם). הכח שמדשדשת העונה בליגה א', טיפסה לסיבוב ח'. עמאש מנסור העלה את הכח ליתרון בדקה ה-24, זיו כבדה הוותיק השווה בכדור חופשי בדקה ה-59, אבל הכח הכריעה בסיום עם נגיחה של שחר קלר (88) ושער נוסף של אסף מדר (90).

שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים. ברני ארדוב
ניצחו בדרבי המגזר. שחקני אחי נצרת חוגגים/ברני ארדוב

משחקים נוספים

מכבי הרצליה - איחוד בני ג'ת 1:2
נציגת ליגה ג' הדהימה את הרצליה עם שער מדהים של אביב עזריה שהפציץ כדור מ-30 מטר בדקה ה-54. בדקה ה-71 ז'ורדן פושה החלוץ הצרפתי של הרצליה השווה אחרי שקיבל רוחב מצד שמאל והמשיך פנימה לפינה הרחוקה. בדקה ה-81 הושלם המהפך אחרי שאבי חי כבש מקרוב כשהוא משתלט על כדור חוזר מהדיפה של השוער.

הפועל נצרת עילית - עירוני נשר 3:4 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)
לנצרת עילית: עמית אמזלג (14), יניב בריק (79), לנשר: דניאל ברק (39), מאור סיסו (50).

הפועל מרמורק - סקציה נס ציונה 4:0
לנס ציונה: מאור אסור (42), עידו שרון (45), איתי בן הרוש (78), ניר שרון (84).

הפועל כפר קנא - עירוני בקה אל גרבייה 3:1
לכפר קנא: שאדי חמודה (33). לבקה: תומר שריקי (47 ו-58), גמליאל פרץ (85)

בית"ר כפר סבא - מכבי מעלות תרשיחא 3:4 בפנדלים (2:2 בתום 120 דקות)
לכפר סבא: רועי הררי (70), ויטלי גנון (111), למעלות: בר כהן (38), איל טל (120). חי אטיאס ואלנתן סלמי החמיצו פנדלים בכפר סבא

וויליאם אווסו שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
ווילייאם אוואסו נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים/אדריאן הרבשטיין
ירדן כהן שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
ירדן כהן שחקן הפועל נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully