וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: טל בנין פוטר מהפועל חיפה

21.12.2015 / 16:58

המאמן שהושעה מתפקידו בעקבות העימות עם המנכ"ל אפרים גבאי לאחר הדרבי החיפאי לפני שבועיים, קיבל הודעה רשמית על סיום דרכו. מאיר בן מרגי יאמן. בנין שכר עו"ד וצפוי להגיש תביעה

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי פתח תקוה בשבת

הפועל חיפה הודיעה היום (שני) באופן רשמי על פיטוריו של המאמן טל בנין. כזכור, בנין הושעה מתפקידו על ידי הבעלים יואב כץ בעקבות העימות עם המנכ"ל אפרים גבאי בסיום הדרבי החיפאי בו הפסידה הקבוצה 4:2, ומאז אימן את הקבוצה עוזרו, מאיר בן מרגי.

בהודעת המועדון נכתב: "טל בנין קיבל הודעה על הפסקת עבודתו במועדון. אנו בטוחים שרכינו עוד יצטלבו בהמשך הדרך ועוד נחזור לשתף פעולה. אנו מאחלים לו בהצלחה".

בנין, אגב, כבר שכר את שירותיו של עו"ד שי אליאס וצפוי להגיש תביעה נגד הפועל חיפה.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפרידה הפכה רשמית. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

כץ הודיע כבר כאמור על כך שבן מרגי ישמש כמאמן ראשי עד סוף העונה, כאשר ייתכן שבהמשך יצטרף מנהל מקצועי כששמות הרלוונטיים הם אלה של אלי כהן, אלי כהן השריף, מוטי איוניר ושלומי דורה. עם זאת, בשלב זה מלבד גישושים לא רשמיים עם דורה ואיוניר, שלא התפתחו, הנושא לא התקדם ובחיפה אמרו שכלל לא בטוח שכץ ימנה איש לתפקיד זה.

הפועל חיפה ניצחה 1:3 את הפועל עכו במשחק הראשון תחת בן מרגי, ובשבת סיימה ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה. בן מרגי קיבל מכץ את האישור להמשיך עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully