וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב: "אי אפשר לבכות על ההדחה מהיורוליג, יש עוד מטרות"

21.12.2015 / 9:05

הצהובים התאוששו מהאכזבה מול דארושפקה עם ניצחון קליל על מכבי קרית גת, הפורוורד שקיבל דקות מטבק: "אוהד של הקבוצה מגיל צעיר, תמיד חלמתי לשחק ולתת דקות משמעותיות במועדון"

one

אחרי האכזבה וההדחה מהיורוליג, מכבי תל אביב קיבלה יריבה נוחה בליגה בדמותה של מכבי קרית החלשה, והביסה אותם אמש (ראשון) 63:88. מיד בתום המשחק באיסטנבול מול דרושפאקה, הובהר לשחקנים בחדר ההלבשה "כי העונה היא ארוכה וישנן עוד מטרות. צריך להמשיך לעבוד קשה ולהילחם".

איתי שגב סיכם את המשחק מול קרית גת: "אני שמח על הניצחון. זה לא סוד שכל מה שקרה לאחרונה לא קל עבורנו, זה מאכזב, אף אחד לא רוצה להיות מודח מהיורוליג בשלב כזה מוקדם, אבל זאת הסיטואציה, אי אפשר לבכות על זה, כי זה לא ישנה כלום. יש לנו משימות קרובות, ליגה, גביע ויורוקאפ, משחקים לא פשוטים. כמובן שדיברנו על זה שלא נגמרה העונה, שיש עוד מטרות, וכולם יודעים את זה, מכבי תל אביב רוצים לזכות בהכל".

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
קיבל 12 דקות בליגה. איתי שגב/ברני ארדוב

במכבי יחלו בהכנות לקראת משחק הגביע השבוע וביקשו מהשחקנים "להיות דרוכים לקראת המשחק". על משחק הגביע הקרוב של מכבי מול הפועל גלבוע/גליל אמר השחקן: "משחק הגביע? "כיף יהיה לחזור לגן נר, יש שם הרבה אנשים שאני מתגעגע אליהם. אני מחכה למשחק הזה". על הדקות להן הוא זוכה בקבוצה אמר שגב: "אני אוהד של מכבי מגיל צעיר, וכשהתחלתי לשחק כדורסל חלמתי לשחק במכבי ולתת דקות משמעותיות למועדון הזה, זה חלום שמתגשם בשבילי, מקווה שזה ימשיך".

בתוך כך, במכבי תל אביב בדקו עם ראשי היורוליג האם ניתן לשחק את משחקיה באירופה במסגרת היורוקאפ בימי חמישי ולא בימי רביעי כפי שנהוג במפעל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי תל אביב סילבן לנדסברג, בריאן רנדל, טיילור רוצ'סטי. יוסי ציפקיס
טיול בקרית גת. סילבן לנדסברג עם בריאן רנדל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully