וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית ביפן: אוהד של ריבר פלייט ירק על מסי שהגיב באגרוף

מספר אוהדים של הקבוצה הארגנטינאית הקניטו את כוכב ברצלונה בזמן שהיה יחד עם חבריו בשדה התעופה בטוקיו בדרך חזרה מאליפות העולם. צפו במסצ'ראנו סופג קללות מאוהדי ריבר

one

ליאונל מסי נחשב לאליל כמעט בכל מקום שאליו הוא מגיע, אך מסתבר שלא כולם אוהבים את כוכב ברצלונה שנקלע לתקרית לא נעימה בשדה התעופה נאריטה בטוקיו. על פי הדיווחים שמתפרסמים בספרד, בזמן שמסי ניגש לביקורת הדרכונים לפני ההמראה בחזרה לספרד מאליפות העולם לקבוצות, מספר אוהדים של של ריבר פלייט העליבו אותו ואחד מהם אף ירק על הכוכב הארגנטינאי.

מסי חזר וכבש, ברצלונה זכתה באליפות העולם לקבוצות

כל המספרים, התגובות והשיאים מהערב של ברצלונה

צפו במסצ'ראנו סופג קללות מאוהד ריבר

מסי, כך על פי הדיווחים, לא נשאר חייב והגיב עם אגרוף לאותו אוהד ובמקום התפתחה מהומה גדולה שהסתיימה רק לאחר התערבותם של חאבייר מסצ'ראנו חברו הטוב ולואיס אנריקה שהפרידו בין הצדדים. מסי עזב בסופו של דבר את המקום בליווי של לואיס סוארס המצטיין של הגמר מול ריבר פלייט. מסי צולם אחרי התקרית כשהוא מחייך כשמספר עוברי אורח יפנים ניסו לשאול אותו מה בדיוק קרה. העיתון הארגנטינאי "אולה" מציין את העובדה שמסי התנצל לאחר התקרית בפני אוהדים נוספים של ריבר פלייט ששהו במקום.

כזכור, מסי החמיץ את משחק חצי הגמר של אליפות העולם מול גואנגז'ו, אבל חזר למשחק הגמר מול הארגנטינאים וגם כבש את השער הראשון במשחק שהסתיים בניצחון 0:3 חלק לקטלאנים.

מי שיצא להגנתו של מסי הוא נשיא ריבר פלייט, רודולפו דאונופריו שאמר לאחר התקרית: "תמיד יש כמה טפשים, מסי הוא ג'נטלמן. אחרי שהוא כבש את השער מול ריבר הוא הרים את ידיו והתנצל. הוא אמר לי שהוא רוצה לשחק נגד ריבר".

הנשיא חשף גם שריבר פלייט מנסה להחזיר לשורותיה את חאבייר מסצ'ראנו, חברו של מסי לברצלונה שכיכב בעבר במועדון הארגנטינאי: "אנחנו מדברים איתו וכמובן שמנסים לפתות אותו לחזור. הוא הודה למאמן של ריבר פלייט לפני שהשתיים נפגשו בגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בתקרית של מסי בשדה התעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully