וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקור בכיר בפולהאם: 'משוכנעים שיוקאנוביץ' ימונה למאמן שלנו'"

האם מכבי תל אביב שוב צריכה לחפש מאמן חדש? ב"פוטבול אינסיידר" מדווחים שהסרבי, שהעלה את ווטפורד לפרמיירליג, קרוב לסגור בקבוצה הלונדונית מהצ'מפיונשיפ: "הוא מאוד מוערך באנגליה"

קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של יוקאנוביץ' לקראת באר שבע

האם סלבישה יוקאנוביץ' יעזוב את מכבי תל אביב עוד העונה? יממה בלבד לפני משחק העונה של של הצהובים מול הפועל באר שבע, מתפרסמת באנגליה ידיעה לפיה המאמן הסרבי קרוב מאוד להתמנות למאמנה של פולהאם מהצ'מפיונשיפ.

על פי הדיווח ב"פוטבול אינסיידר", הקבוצה מלונדון נמצאת במגעים מתקדמים עם יוקאנוביץ' ומאמינה שהוא יצטרף אליה אחרי ההדחה של האלופה מליגת האלופות. מקור בכיר בפולהאם אמר על פי הדיווח שהמועדון משוכנע שיוקאנוביץ' יהיה המאמן הבא שלהם.

הלונדונים, שלא ניצחו כבר שמונה משחקים בליגה שלהם, יפנו לטוני מובראיי אם המו"מ עם עם יוקאנוביץ' לא יצלח. יוקאנוביץ' כבר אימן בהצלחה את ווטפורד והעלה אותה לפרמיירליג בעונה החולפת ונחשב למאמן מוערך מאוד באנגליה. יוקאנוביץ' כבר ציין שלא יעזוב את מכבי תל אביב במהלך העונה, אך הצעה מפתה עשויה לשנות את החלטתו.

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. יוסי ציפקיס
בדרך לאנגליה? יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב סירבו הערב להתייחס לפרסומים באנגליה לפיהם סלבישה יוקאנוביץ' בדרך לפולהאם. "כמו תמיד אנחנו לא מגיבים לפרסומים בתקשורת", אמרו במועדון. "מחר אחרי המשחק אפשר יהיה לשאול את המאמן את כל השאלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully