וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "איפה אהיה בעונה הבאה? מחר תדעו הכול"

מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד? מאמן באיירן מינכן, שיעזוב את גרמניה בתום העונה, אמור לחשוף מחר היכן יעמוד על הקווים בעונה הבאה: "אדבר קודם כל עם קארל היינץ רומינגה ורק אז אעדכן את כולם"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
היכן יאמן? גווארדיולה/AP

היכן יאמן המאמן הקטאלני של באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, בעונה הבאה? הערב (שבת) באיירן מינכן ניצחה את האנובר 0:1 בחוץ, ולאחר אינספור שמועות על מעבר אפשרי בסיום העונה נשאל גווארדיולה במסיבת העיתונאים שלאחר ההתמודדות לאן מועדות פניו. "מחר תדעו הכול", אמר גווארדיולה, שהודיע כי עליו לשוחח עם המנהל הספורטיבי של הבווארים, קארל היינץ רומינגה, לפני שהוא מוציא הודעה.

על פי הדיווחים האחרונים, גווארדיולה עשוי להגיע לאחת מהשתיים: מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד, זאת לאחר שצ'לסי, שהוזכרה אף היא כמועמדת לקלוטו, מינתה לתפקיד המאמן את חוס הידינק שחתם עד לסיום העונה. לאחרונה דווח שגווארדיולה כבר סגור בסיטי, אבל ייתכן כי מעמדו המעורער של לואי ואן חאל ביונייטד ישנה את התמונה.

באיירן מינכן נמצאת במקום הראשון בליגה הגרמנית, ומוליכה בהפרש של שמונה נקודות על פני בורוסיה דורטמונד השנייה. למרות ההצלחה, החליט גווארדיולה שהעונה הנוכחית תהיה האחרונה שלו בגרמניה, ומחר, כך נראה, נגלה היכן יעבוד המאמן המעוטר בעונה הבאה.

על פי הדיווחים, קרלו אנצ'לוטי כבר סגר בבאיירן מינכן ויאמן אותה עד שנת 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully