וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה פרידמן הביסה את יוליה גלושקו וזכתה באליפות ישראל בטניס

הטניסאית בת ה-17, שעדיין מייצגת את אוקראינה, לא התקשתה מול המדורגת מספר 1 של ישראל וניצחה 2:6, 2:6 במשחק שנדחה מיום שישי בגלל הגשמים וארך רק 47 דקות

אולגה פרידמן טניסאית ישראלית. איגוד הטניס,
ניצחון חד צדדי. פרידמן/איגוד הטניס

הפתעה בגמר אליפות ישראל בטניס: אולגה פרידמן הצעירה, רק בת 17, הביסה ללא קושי את המדורגת מספר 1 של ישראל יוליה גלושקו, 2:6, 2:6 במשחק הגמר שנערך היום (שבת) לאחר שנדחה מאתמול בשל הגשמים.

פרידמן, שבחצי הגמר השאירה מאחור את דניס חזניוק, עדיין לא מייצגת את ישראל ומדורגת כרגע רק במקום ה-276 בעולם, מה שלא הפריע לה לטייל נגד גלושקו, 126 בעולם.

האלופה החדשה והצעירה לא התרגשה מהמעמד ופתחה את המשחק מול אלופת השנתיים האחרונות ורצה ל-0:3 מהיר במערכה הראשונה בדרך לניצחון 2:6. גם במערכה הבאה התסריט היה דומה ולגלושקו לא היו שום תשובות למשחק התוסס של פרידמן,שסיימה את המלאכה תוך 47 דקות בלבד.

פרידמן אמרה בסיום: "מאוד גאה בעצמי ושמחה על הניצחון. ציפיתי למשחק קשה יותר, אבל שיחקתי טוב. המטרה שלי היא להיות במאייה הראשונה בעולם בסוף השנה הבאה והמטרה הקרובה יותר היא להיכנס למוקדמות הרולאן גארוס. אני מאוד רוצה לייצג את ישראל ולשחק בנבחרת הפדרציה, אבל זה לא תלוי בי. בשלב הזה, ההורים שלי מחליטים. אני מאמינה שזה יקרה בסופו של דבר".

מחר בערב (17:00) ייפגשו דודי סלע ואמיר ויינטרוב בגמר הגברים ומיד בסיומו, הם ישתפו פעולה בגמר הזוגות נגד אנדי רם ויוני ארליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully