וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו עוקץ את מכבי תל אביב וצייץ: "יורוקאפ"

רכז הצהובים בעונה שעברה השתמש בחשבון הטוויטר שלו כדי להסתלבט על האקסית, לאחר שזו הודחה מהיורוליג. רכז הפועל ירושלים לשעבר ג'ייקוב פולן: "הקמצנות גורמת לכך שמגיעים ליורוקאפ"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הדקות האחרונות מהמשחק בין דרושפאקה למכבי תל אביב

בזמן שמכבי תל אביב מלקקת את הפצעים בעקבות ההדחה מהיורוליג אחרי ה-66:70 מול דרושפאקה אמש (חמישי), יש גם מי שככל הנראה שמחים לאיד. והפעם אנחנו לא מדברים רק על אוהדי היריבות כאן בארץ. ג'רמי פארגו, רכז הצהובים בעונה שעברה, ששוחרר ממכבי תל אביב והוחלף על ידי ג'ורדן פארמר וטיילור רוצ'סטי השתמש בטוויטר כדי לשחרר עקיצה לעבר האקסית.

פארגו צייץ השטאג עם הכיתוב "יורוקאפ" כרומז על הכישלון של מכבי תל אביב בשלב הבתים של היורוליג. כזכור, הגארד בן ה-29 הגיע בשנה שעברה עם מכבי תל אביב עד לרבע הגמר, שם הודחו על ידי פנרבחצ'ה (אז עדיין פנרבחצ'ה/אולקר). בסך הכול, העמיד פארגו ממוצעים של 13.7 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים ו-2.9 איבודים ב-27 משחקי יורוליג בעונה שעברה, בהם עלה ב-24 מהמקרים בחמישייה של הצהובים. היום משחק פארגו בז'ז'יאנג ליונס מסין לאחר שחתם שם חוזה שמן בקיץ האחרון.

אגב, בהמשך התפתחה שיחה בין פארגו לבין רכז הפועל ירושלים לשעבר ג'ייקוב פולן, שבין היתר צייץ: "זה מה שהקמצנות מובילה אותך אליו, יורוקאפ".

הציוץ של פארגו

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא שומר חסד לאקסית. פארגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully