וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' לשחקני צ'לסי: "לא רציתי לפטר את מוריניו, אבל לא הייתה לי ברירה"

הבעלים של הבלוז, שביקר את השחקנים באימון הבוקר ונעזר במתורגמן שלו, טען בפניהם שלא רצה לפטר את הפורטוגלי, אך התוצאות האחרונות גרמו לכך שהדבר הפך לבלתי נמנע: "זו הזדמנות להתחלה חדשה"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של צ'לסי ללסטר

אימון הבוקר של צ'לסי לא עבר בצורה מחויכת במיוחד, לאחר שז'וזה מוריניו, המאמן המפוטר הטרי, הגיע לקחת את דבריו ממתחם קובהאם ונפרד משחקניו לשעבר. הפורטוגלי הודה להם על העבודה הקשה ועזב, כשלאחר מכן, בעלי הקבוצה, רומן אברמוביץ', פנה אל השחקנים וסיפר להם את כל מה שקרה בימים האחרונים בינו לבין המאמן. אברמוביץ' טען בפני השחקנים שלא רצה לפטר את מוריניו, אך ההפסד ללסטר, שהיה התשיעי של הקבוצה העונה, היה מה שהכריע אותו, ושהתוצאות החלשות מתחילת העונה לא השאירו לו ברירה.

הבעלים נעזר במתורגמן שלו על מנת שהדברים יעברו בצורה ברורה יותר, ואמר בנוסף שעכשיו זו הזדמנות חדשה להתרענן ושהוא מצפה לשיפור מיידי ביכולת שלהם. עוזרו הקרוב של מוריניו, רוי פאריה, שהיה נוכח, ראה את סטיב הולנד ואדי ניוטון מעבירים את האימון במקומו. אברמוביץ' הגיע לאימון עם המנהל הטכני, מייקל אמנלו, ועל פי הדיווחים, האיש המוביל לקבל את תפקיד המאמן הבא הוא חוס הידינק.

מאמן נבחרת הולנד, חוס הידינק. GettyImages
רוצה לבדוק עוד דברים לפני שמחליט על עתידו. הידינק/GettyImages

מוקדם יותר היום, המאמן ההולנדי עצמו, שנמצא בלונדון, התראיין ל'דה טלחרף' ודיבר על העניין: "אני רוצה לאסוף את כל המידע שיש לפני שאני מחליט על העתיד שלי. צ'לסי נמצאת במצב לא טוב ויש סיבות לכך. אם אני אלך לראות את המשחק שלהם או לא, תלוי בשיחות הראשונות שלי עם המועדון. רק אחרי זה, אחליט אם להישאר בלונדון יותר זמן".

ג'ון טרי, שהיה אחד השחקנים הקרובים למוריניו, אמר לתקשורת שבאה לאימון צ'לסי: "זה יום עצוב. אני רוצה להודות לז'וזה על כל מה שהוא עשה עבור המועדון הזה ועל כל מה שהוא לימד אותי לאורך השנים. אני מאחל לו כל טוב והצלחה בעתיד. השגנו איתו תארים ויישארו לכולנו זכרונות ממנו, גם לאוהדים. הוא יישאר חלק מהיסטוריה של צ'לסי".

דיווחים אחרים באיטליה מספרים על כך שלאנדריי שבצ'נקו יש חלק לא קטן בפיטוריו של מוריניו, ושלכך הפורטוגלי התכוון כשאמר השבוע שהוא מרגיש 'נבגד'. החלוץ האוקראיני, ששיחק בצ'לסי תחת מוריניו בעבר, נחשב לאדם קרוב מאוד לרומן אברמוביץ' ולאחד שמייעץ לו לא מעט בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully