וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן שירר: "כל מה שז'וזה מוריניו ניסה לא עבד, זה לא ייאמן"

באנגליה מגיבים לפיטורים. עוד מחלוץ העבר: "מעולם לא ראיתי כניעה כזו מקבוצת כדורגל". הנרי: "הם פיטרו את המאמן הטוב אי פעם". קיאון: "הוא איבד לגמרי את השחקנים". וגם: כל הממים

one

בווידאו: משחקו האחרון של ז'וזה מוריניו בצ'לסי

הממלכה האנגלית רעדה הערב (חמישי), כשצ'לסי הודיעה רשמית על פיטוריו של ז'וזה מוריניו. בעוד הבלוז מחפשים אחר מחליף (לעת עתה חוס הידינק הוא המועמד המוביל, לפחות עד תום העונה), בבריטניה מיהרו להגיב לחדשות המסעירות.

מי צריך להחליף את מוריניו בצ'לסי?

חוס הידינק
6%
חואנדה ראמוס
1%
פפ גווארדיולה
20%
קרלו אנצ'לוטי
18%
ברנדן רוג'רס
5%
דייגו סימאונה
14%
פאביו קאפלו
2%
אברהם גרנט
34%
אחר
1%
הסקר הסתיים
169 משתתפים

"שום דבר כבר לא מפתיע עם מאמנים היום", אמר אלן שירר ל-BBC. "מעולם לא ראיתי כניעה שכזאת ממועדון כדורגל. מעולם לא ראיתי שחקנים משחקים כל כך טוב בעונה אחת, ואז משחקים כל כך גרוע כעת. זה לא ייאמן. אין ספק שזה יפגע במוריניו. הוא ניסה להשאיר חלק מהשחקנים וזה לא עבד, הוא ניסה לבקר אותם בפומבי וזה לא עבד, הוא ניסה להגן עליהם, זה לא עבד. מה שהוא עשה לא עבד. אף אחד לא יכול היה לחזות את זה".

שירר הוסיף: "לפני העונה, כל מי שדיברתי איתו דיבר רק דברים טובים על מוריניו. אבל הדרך בה השחקנים של צ'לסי שיחקו עבורו העונה הראתה שמשהו דרסטי חייב היה לקרות בקיץ. לא הגיוני ששחקנים ששיחקו כך כך טוב בעונה שעברה נראים ככה העונה. שחקנים כמו אדן הזאר לא היו מקבלים דקות גם בליגה השנייה".

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. AP
שלום ולא להתראות. מוריניו/AP

מגן העבר גרהאם רוברטס הוסיף: "אני לא חושב שהם מסוגלים לשחק עוד יותר גרוע, העונה הם היו פשוט איומים. חלק מהשחקנים צריכים להסתכל על המעמד שלהם בקבוצה. הם אכזבו את המועדון ואת האוהדים. חלק מהם חזרו שמנים אחרי הקיץ. שחקנים מקצוענים לא מתנהגים כך".

בלם ארסנל לשעבר מרטין קיאון אמר ל-BBC: "אני לא חושב שהשחקנים של צ'לסי צריכים להיות נבוכים, זו היתה תאונה שחיכתה לקרות. מוריניו דיבר על כך שהרגיש נבגד בסוף השבוע. באוקטובר הוא אמר שיש מלשנים במערכת. היו להם בעיות מתחילת העונה, והכל התפוצץ. זה לא ייאמן. ראיתי ששחקנים לא נותנים הכל. הוא איבד לגמרי את השחקנים, לא היה שם שום אמון, כל הכבוד הלך לאיבוד. בסופו של דבר קל יותר להחליף מאמן מ-22 שחקנים".

תיירי הנרי אמר לרשת "סקיי": "הם היו צריכים לעשות משהו כדי לייצר זעזוע, אבל הם פיטרו את המאמן הכי טוב בתולדותיהם, והכי טוב בתולדות הענף. השחקנים צריכים לשאת באחריות. אי אפשר לפטר את כל השחקנים, אז מפטרים את המאמן. זהו יום עצוב לאוהדי צ'לסי. אני מקווה שמוריניו יוכל לחזור לעצמו. אנצ'לוטי יתאים מאוד. צריך להיזהר על המינוי הבא. האם יהיה מאמן לטווח קצר, או ארוך? צריך להביא מישהו עם תשוקה ומחויבות לנצח משחקים".

מיטב הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully