וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב גורי נעדר מאז ה-12 בדצמבר: "חוששים מהגרוע מכל"

אקס מכבי תל אביב נעלם לפני מספר ימים, משפחתו המודאגת פנתה למשטרה. חברו: "הוא השאיר את הטלפון בביתו ויצא, אני חושש שהוא קפץ לנהר". אוליבר נויוויל: "מקווה שהוא בריא ושלם"

one

בגרמניה חוששים שהמגן סטיב גורי בן ה-34, ששיחק במכבי תל אביב בעונת 2012/13 ובתחילת שנות האלפיים בבני יהודה, שם קץ לחייו. במדינה מדווחים שגורי נעדר מה-12 בצדמבר, והחלו בחיפושים אחריו. משפחתו המתגוררת בפריז עזבה הכול, טסה לגרמניה, ונמצאת בדיסלדורף, שם התגורר השחקן בחצי השנה האחרונה עם בת זוגו.

גורי, שלפני כשבועיים רשם את הופעתו הראשונה לעונה זו כשפתח בהרכב של סטיינבך מהליגה הרביעית, סבל מבעיות כלכליות ועל פי חברו הקרוב, גם מבעיות נפשיות לא מעטות. "המצב הכלכלי שלו לא מזהיר", אמר חבר קרוב של גורי ל"אקספרס" הגרמני. "הוא נעקץ במיליונים. הוא השקיע בנדל"ן בברזיל ובספרד ורימו אותו. הוא נפגע מאוד מכך והחל לבלות הרבה במועדונים ולצרוך סמים".

"אנחנו חוששים מהגרוע מכל", הוסיף אותו חבר. "הוא השאיר בביתו את הטלפון הסלולרי, את התעודת הזהות ויצא. אני חושש הוא פשוט קפץ לנהר". "אנחנו מקווים שהכול יסתדר בסופו של דבר", אמר סבן פירמניך, דובר סטיינבאך, כששחקן העבר, אוליבר נויוויל, ששיחק עם גורי במנשנגלבדאך, הוסיף: "מקווה שהכול יתבהר בקרוב ושסטיב בריא ושלם. אני מחזק את ידי המשפחה, בטוח שעוברים עליה ימים לא קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully