וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו איבד את השחקנים ונותר מבודד בחדר ההלבשה המורעל של צ'לסי"

בתקשורת האנגלית מספרים שהביקורת הפומבית של מאמן צ'לסי על שחקניו העמיקה את הקרע בצורה משמעותית. הזאר ופברגאס סובלים והשחקנים האחרים מתוסכלים מהטיפול הקל בקוסטה

one

באנגליה עוקבים בעניין רב אחר ההתפתחויות בצ'לסי, שחזרה להתאמן היום (רביעי) לראשונה מאז ההפסד ללסטר סיטי ביום שני. האלופה נמצאת במשבר ממושך, אבל אחרי שנכנעה ביום שני העונה שלה הגיעה לשפל נוסף, כשז'וזה מוריניו אמר ש"השחקנים שלי בגדו בי", וכיוון בעיקר לקורט זומה וג'ון טרי.

בתקשורת האנגלית מגלים סקרנות רבה בנוגע ליחסים בין מוריניו לשחקניו וב"דיילי מייל" אף כתבו שהמאמן הפורטוגלי "איבד את השחקנים ונותר מבודד בחדר ההלבשה המורעל של צ'לסי". בכל מקרה, ההערכות הן שהבעלים רומן אברמוביץ' לא יפטר את מוריניו בימים הקרובים, לפחות לא עד משחק התחתית נגד סנדרלנד בסוף השבוע. אם הוא ישלח את מוריניו הביתה, אברמוביץ' יצטרך לשלם לו פיצויים בגובה של כ-40 מיליון ליש"ט וזו הסיבה המרכזית בזכותה הפורטוגלי עדיין עומד על הקווים.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. AP
מאבד אחיזה. מוריניו/AP

אחד מהסממנים הגדולים לעונה הרעה של צ'לסי הוא הכושר של אדן הזאר, שלא מצליח לשחזר את העונה המצוינת שלו אשתקד. בין הבלגי לבין מוריניו שוררים יחסים לא טובים ובמועדון מספרים שהוא הראשון לרדת מכר הדשא בסוף כל אימון והראשון לעזוב את מתחם האימונים בכל יום. בתקשורת האנגלית טוענים שפרשת אווה קרניירו פגעה בו מאוד ושאם יקרה הבלתי ייאמן ומוריניו יישאר לעונה נוספת, הזאר יבקש לעזוב.

גם ססק פברגאס מאוד לא מרוצה. הספרדי שנכנס כמחליף בהפסד בלסטר, לבש אימונית מיד אחרי שריקת הסיום, לא התקלח והלך לשבת לבדו באוטובוס של הקבוצה. כמו שחקנים אחרים בקבוצה, נראה שגם הוא כבר לא יכול לבלות זמן במחיצתו של מוריניו.

חלק מהקרע שהולך ונפער בין המנג'ר לשחקניו, קשור גם בדייגו קוסטה. החלוץ הברזילאי-ספרדי התעמת לאחרונה יותר מפעם אחת עם מוריניו, אבל תמיד מצא את דרכו חזרה להרכב. שחקנים אחרים בקבוצה מרגישים שהמאמן הפורטוגלי לא מספיק קשוח עם החלוץ ושאם הם היו מתנהגים בצורה דומה, הם היו נענשים. כעת גם מזכירים במועדון שקוסטה הגיע לאימוני טרום העונה עם משקל עודף, אבל מוריניו עבר על כך לסדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully