וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים קדימה: מכבי תל אביב תנסה לצרף את לוקאס מברוקפלידיס

14.12.2015 / 15:09

הצהובים ינסו להתחזק עוד העונה בסנטר המצוין של א.א.ק אתונה (31, 2.10) וצפויים להגביר את המאמצים להחתימו במידה שיעפילו לטופ 16. אנואקו צפוי לעזוב, טרם נפלה החלטה לגבי אופייבו

one

בווידאו: ההפסד של א.א.ק ומברוקפלידיס להפועל ירושלים

מכבי תל אביב מתכוננת לדרבי הפיקנטי הערב מול הפועל תל אביב, אולם במקביל הצהובים מנסים לחזק את הסגל. לפני מספר שבועות בדקו הצהובים את מועמדותו של לוקאס מברוקפלידיס (31, 2.10), שנחשב לאחד השחקנים הבולטים ביורוקאפ השנה. הסנטר, שמשחק בא.א.ק אתונה, מחזיק בחוזה בקבוצתו היוונית אך יש לו אופציית יציאה בקיץ הקרוב.

לוקאס מברוקפלידיס שחקן אא"ק אתונה. Regina Hoffmann, GettyImages
בדרך לצהוב של מכבי? מברוקפלידיס, מימין במדי פנאתינייקוס/GettyImages, Regina Hoffmann

אולם, מכבי תל אביב רוצה לצרפו כאמור עוד העונה. אם הצהובים יעפילו לטופ 16, הם צפויים להגביר את המאמצים להחתימו, ויציעו לא.א.ק פיצוי גבוה יותר במטרה לשכנעם לשחררו כאשר גובה הפיצוי ייקבע גם על פי התוצאות של א.אק ביורוקאפ והאם היא תעלה שלב במפעל, כשכרגע הפיצוי מוערך כ-150 אלף דולר. מכבי מוכנה להציע לסנטר עצמו שכר של 400 אלף דולר לעונה. בשמונת המשחקים במפעל האירופי, הסנטר היווני רשם ממוצעים של 24 נקודות ו-9.8 ריבאונדים. במפגש השני נגד ירושלים הסנטר הענק קלע 16 נקודות וקטף 9 ריבאונדים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי קיבלו החלטה להיפרד מהסנטר ארינזה אונאוקו. זאת לאחר דיונים והתייעצות עם המאמן ז'אן טבק. חוזהו של השחקן מסתיים בסוף דצמבר, כך שלא תהיה בעיה לשחררו. בנוסף, גם חוזהו של אייק אופייבו הפצוע מסתיים בחודש הקרוב, אולם טרם הוחלט האם להשאירו כשההחלטה שנפלה לגבי אונאוקו יכולה לסייע להישארתו של אופייבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully