וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליקשטיין: "אם אני שחר פאר, לא הייתי מגיע לנבחרת כל עוד חזניוק שם"

14.12.2015 / 14:40

מנכ"ל איגוד הטניס התייחס לסוגיית זימונה של חזניוק לנבחרת הפדרציה. גלושקו במסע"ת לקראת אליפות ישראל: "זו תמיד תחרות מלחיצה". סלע: "מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה יותר". ויינטרוב: "אם אנצח שוב את סלע, אוכל לפרוש"

שלמה גליקשטיין מנכ"ל איגוד הטניס, אסי טוכמאייר יושב ראש איגוד הטניס. ברני ארדוב
מתכוננים לשבוע חגיגי. טוכמאייר וגליקשטיין/ברני ארדוב

אליפות ישראל בטניס יצאה היום (שני) רשמית לדרך עם שלבי המוקדמות, כאשר בשישי יתקיימו משחקי הגמר לנשים ולגברים. בשעות הצהריים נערכה במרכז הטניס ברמת השרון מסיבת העיתונאים בהשתתפות השחקנים הבולטים, בהם דודי סלע, אמיר ויינטרוב ויוליה גלושקו. אחד המוקדים המעניינים בתחרות תהיה חזרתם של אנדי רם ויוני ארליך כצמד לשיתוף פעולה חד פעמי, והשניים יתחרו בטורניר הזוגות. מי שבכל זאת בולטת בהיעדרה היא שחר פאר שנמצאת בארצות הברית ותחמיץ את התחרות.

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. ברני ארדוב
"אליפות ישראל זו תמיד תחרות מלחיצה". גלושקו/ברני ארדוב

יוליה גלושקו: "הדבר הכי חשוב שלמדתי זה שבשנה הבאה לא אגש לשום תחרות מבלי שאני אהיה בריאה. הייתי רוצה לסיים את השנה במקום גבוה יותר ממה שאני נמצאת, אבל בתחרויות שהייתי בריאה אני חושבת שכן שיחקתי טוב. אליפות ישראל זו תמיד תחרות מלחיצה כי אנחנו מגיעים כמה שבועות אחרי שלא משחקים. זה כיף להרגיש תחרות לפני שאנחנו נוסעים לאוסטרליה".

על שבוע הפדרציה שיחכה לה בהמשך הדרך אמרה גלושקו: "יש לי זיכרונות טובים מהארץ, הולכים להיות משחקים קשים בפדרציה, יגיעו הרבה שחקניות מהטופ 100 ומהטופ 50, יש לנו נבחרת חדשה, וזה מאוד מרענן". על שיתוף הפעולה עם מאמנה שהוא גם בן זוגה, אמרה גלושקו: "הוא עדיין מאמן אותי, הוא עדיין שורד. אני לא יודעת איך. אנחנו נמצאים 24 שעות ביחד וזה התחיל טבעי אחרי שנפרדתי מהמאמן שלי בשנה שעברה, בהתחלה זה לא היה קל. אמרו לי איך את יכולה להיות איתו 24 שעות ביחד. אנחנו קודם כל בני זוג, אבל בסופו של דבר הוא עושה הכול מאהבה וזה בא מהלב. זה כל כך חשוב. יש הרבה אנשים מסביבי שרוצים משהו, והוא שם רק כדי לעזור לי נטו. זה עוזר לי ברגעים הקשים".

אמיר ויינטרוב: "דודי לא ייתן לי לנצח פעם שנייה ברציפות אחרי הניצחון בגביע, כי אם זה יקרה אני אוכל לפרוש מטניס. בשבילי הרבה מעבר לניצחון, אני שמח בשביל המועדון. זו סיומת טובה עבורי לשמונה חודשים אחרי פציעה ארוכה מאוד. היו לי שמונה חודשים מעולים בסך הכול. מה שחשוב לי שהגוף שלי בריא. אמנם אני 17 שבועות ברציפות ללא מנוחה, אני עייף, אבל אני אוהב לשחק באליפות ישראל כי תמיד יש ילדים שרוצים לטרוף אותנו. שמח להיות פה שוב. אני מסיים את העונה הזו 211 בעולם, אני מאוד מאושר מזה. אחרי הפציעה לקחתי פה חמישה פיוצ'רים וזה נתן לי המון ביטחון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הטניסאי הישראלי דודי סלע. ברני ארדוב
ויינטרוב: "דודי לא ייתן לי לנצח פעם שנייה ברציפות"/ברני ארדוב

דודי סלע: "התאמנתי מאוד קשה השבוע בחדר כושר, אני בדרך כלל לא נמצא שם. זו הסיבה שגם הייתי עייף קצת, אבל היום אני בסדר גמור ואני מאמין שיהיה בסדר השבוע. הייתה לי שנה בסדר מבחינתי, יש לי ילד שני וזה מדהים. מבחינת הטניס שיחקתי מעט מאוד תחרויות. אני השחקן עם הכי קצת תחרויות ב-100 הראשונים. שיחקתי רק ב-15 תחרויות ועדיין אני במאייה הראשונה. אני מקווה שבשנה הבאה יהיה יותר טוב".

על האפשרות שיגיע לריו אמר סלע: "כרגע בטניס לא מסתכלים על זה. יש לי כמה שבועות עד אוסטרליה, ובהמשך אם אני אשחק טוב, האולימפיאדה היא בונוס. זה יושב איפשהו בראש, אני מקווה להגיע לשם". על שיתוף הפעולה עם אמיר ויינטרוב בזוגות אמר סלע: "זה כיף שאני אוכל לשחק עם מישהו משלנו אחרי שאני משחק עם בני זוג אחרים. אני מקווה שאנדי ויוני יגיעו מוכנים. אולי בהמשך הקריירה שלנו נשתף פעולה. חשבנו אולי לשתף פעולה בדייויס, והבנו שאנחנו צריכים את שיתוף הפעולה בזוגות".

מימין: ארי שטרסברג, שלמה גליקשטיין, אסי טוכמאייר. ברני ארדוב
גליקשטיין: לא שמעתי את דניז מתנצלת"/ברני ארדוב

שלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס, התייחס לסוגיית דניז חזניוק והאפשרות שתשוב לנבחרת, ואמר: "אני לא שמעתי אותה מתנצלת, שמעתי אותה אומרת דברים אחרים. הסוגיה הזו כמה שנשמעת לכם מבחוץ סוגיה פשוטה, היא ממש לא. לפעמים ישנם דברים שקורים בין שחקנים. זו לא נבחרת כדורגל או כדורסל, וקשה להאשים את אחד הצדדים בתחושות שהוא מרגיש. אין ספק שגם שחר וגם יוליה שהיו בנבחרת לקחו את הדברים שקרו אז בצורה קשה, ובצדק, ולפעמים בסיטואציה כזו לא מספיקה התנצלות, אלא זה תחושות שנשארות אצל שחקנים, ויש דברים שלא משתחררים החוצה. שחר ויוליה מרגישות בצורה מסוימת בכלל וגם בפרט כלפי דניז דברים מסוימים. ציפי אובזילר דיברה עם השחקניות ובתקופה הקרובה נחליט מה נהיה עם זה. באופן אישי, גם אני הייתי שחקן הרבה שנים, וההתנהגות בנבחרת היא מעל ומעבר. אם אני במקום שחר, וזה היה קורה לי באופן אישי, אני די בטוח שהשחקן הזה לא היה בנבחרת כל עוד אני בא. מבחינת השחקנים זה הרבה יותר מורכב".

אסי טוכמאייר, יושב ראש האיגוד: "אנחנו נרגשים לחזור לרמת השרון, הבית המרכזי של הטניס הישראלי שפה גדלו השגרירים שלנו. תהיה פה חגיגת טניס, נקווה שתהיה גם שמש ויהיה נחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully