וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי מחכה לברצלונה: גואנגז'ו בחצי גמר אליפות העולם

הרצף של פיליפאו נמשך: גואנגז'ו הסינית גברה 1:2 על קלוב אמריקה משער דרמטי בדקה ה-93 ותשחק מול אלופת אירופה בחצי הגמר. הירושימה הביסה 0:3 את מזמבה ותפגוש בחצי הגמר את ריבר פלייט

שחקני גואנגז'ו חוגגים, אליפות העולם לקבוצות. רויטרס
ניצחון דרמטי/רויטרס

גואנגז'ו הסינית העפילה היום (ראשון) לחצי גמר אליפות העולם לקבוצות, שם תפגוש את ברצלונה. אלופת אסיה, המודרכת על ידי המאמן הברזילאי לואיס פיליפה סקולארי, גברה 1:2 על קלוב אמריקה והשיגה את הניצחון בצורה דרמטית עמוק בתוספת הזמן, משער נגיחה של פאוליניו בדקה ה-93. אוריבה פראלטה העלה את הקבוצה המקסיקנית, אלופת מרכז אמריקה (CONCACAF), ליתרון בדקה ה-55, אבל שתי שגיאות של השוער המקסיקני אפשרו לסינים לכבשו צמד בעשר הדקות האחרונות.

ז'נג לונג המחליף השווה בדקה ה-80 לקבוצה של סקולארי, שממשיך בהתאוששות אחרי הטראומה מהמונדיאל, ופאוליניו ניצל יציאה רעה של השוער על מנת לכבוש את השני שניות לפני ההארכה. גואנגז'ו, שזכתה בליגת האלופות האסיאתית, לא מנוצחת כבר 28 משחקים ברציפות, מאז שסקולארי לקח את הפיקוד בקבוצה בחודש מאי. היא תפגוש את ברצלונה ביום חמישי בחצי הגמר ביוקוהמה.

במשחק השני של היום הביסה הירושימה היפנית 0:3 את TP מזמבה הקונגולזית. טצוקסה שיוטאני (44), קזוהיקו צ'יבה (56) וטקומה אסאנו (78) כבשו והירושימה תפגוש בחצי הגמר את ריבר פלייט.

שחקני גואנגז'ו חוגגים, אליפות העולם לקבוצות. AP
דרמה בסיום. גואנגז'ו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully