וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני יהודה השתתפו בטורניר פתיחת שנה של "שער שוויון"

השחקנים לקחו חלק בטורניר מיוחד, בהשתתפות ילדים מקבוצות אשר מגיעות מבתי ספר יסודיים ומרכזים קהילתיים בתל אביב, יפו, בת ים ופתח תקוה. מורי אמר לילדים: "הכי חשוב שקודם תלמדו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים התרגשו. גלבאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקני בני יהודה לקחו חלק אתמול (שישי) בטורניר פתיחת שנה במחזור מרכז של ארגון "שער שוויון", במגרש האימונים שבשכונת התקווה, בהשתתפות קבוצות מבתי ספר יסודיים ומרכזים קהילתיים בתל אביב, יפו, בת ים ופתח תקוה, כאשר אל האירוע החגיגי הגיעו הפעם אורחים מיוחדים - שחקני בני יהודה, שביקרו את הילדים בטורניר לפני האימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק בשבת מול מכבי חיפה.

השחקנים שהגיעו לברך את הילדים, להצטלם איתם ולתת להם עצות הם שחקנים מובילים בקבוצה - פדרו גלבאן, אלמוג בוזגלו, אוהד קדוסי ודן מורי, שאמר: "אמנם אנחנו מתחנכים על ידי ההורים שלנו, אבל הרבה מהחינוך שלנו מגיע גם מהכדורגל - משמעת, הבנה, אינטליגנציה. אמנם הכדורגל הוא כרגע החלום שלכם, אבל הלימודים הם המציאות", ייעץ מורי לחניכים, "לכן הכי חשוב שקודם כל תלמדו".

"שער שוויון" הוא ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים באזורי הפריפריה החברתית של ישראל. הארגון מפעיל קבוצות בבתי ספר יסודיים, אשר משלבות אימוני כדורגל וטורנירים חודשיים לצד מרכזי למידה לתגבור במסגרת הטורנירים המחוזיים זוכים החניכים להיפגש עם ילדים מיישובים אחרים ושכונות אחרות, אשר מגיעים מרקעים שונים ולפעמים דתות שונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני בני יהודה והילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully