וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע ניצחה את אשקלון, גם עפולה חזרה לנצח

העולה החדשה שמרה על הפסגה עם 87:99 ועלתה למאזן 1:8. אחרי שנחלה הפסד בכורה במחזור הקודם, הפועל עפולה טיילה עם 88:99 על הוד השרון. ניצחונות גם לקרית אתא וגלבוע/גליל

המחזור התשיעי בליגה הלאומית יצא היום (שלישי) לדרך עם שבעה משחקים שעמד בסימן ניצחונן של שתי המוליכות. הפועל באר שבע העולה החדשה שמרה על מקומה בפסגה עם ניצחון 87:99 על הפועל אשקלון והפועל עפולה השנייה התאוששה מהפסד הבכורה במחזור הקודם עם 88:99 בבית על מכבי הוד השרון. גם קרית אתא השלישית לא התקשתה עם 81:95 ביתי על הפועל מגדל העמק והפועל גלבוע/גליל ניצחה בחוץ 79:85 את הפועל כפר סבא.

שחקן מכבי קרית גת אלעד הופמן מול שחקן אליצור קרית אתא ג'וליאן מילס. ברני ארדוב
שש שלשות וניצחון עם קרית אתא. ג'וליאן מילס, מימין/ברני ארדוב

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 88:99

אחרי שנחלה את הפסד הבכורה שלה במחזור החולף, עפולה התאוששה בצורה מרשימה ופרקה את זעמה על הוד השרון האומללה שעשתה קולות של קאמבק ברבע השלישי, אבל איבדה את המשחק הזה ברבע השני בו קלעה 14 נקודות לעומת 31 של המארחים. ברנדון בראון הסנטר המצוין של עפולה חגג מתחת לסל עם 29 נקודות ב-82 אחוז מהשדה. ג'ילברטו קלאוול הוסיף 23 למנצחים. ירין איינהורן ורודני אלכסנדר הובילו את המפסידים עם 20 נקודות.

הפועל באר שבע - עירוני אשקלון 81:90

העונה המצוינת של באר שבע נמשכת עם ניצחון לא קל אבל כזה שמבטיח לה שבוע נוסף נוסף בפסגה עם מאזן מצוין ומרשים של 1:8. פול מרגיני, הגארד המצוין שהגיע לקבוצה מברק נתניה, כיכב שוב עם 30 נקודות ותרם 6 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. אנטון שוטבין סייע לו עם 24 נקודות ו-3 מ-4 משלוש. ג'רמיין ג'ורדן הוביל את המפסידים עם 24 נקודות אבל לא מנע מאשקלון הפסד שישי העונה.

עירוני קרית אתא - הפועל מגדל העמק 81:95

קרית אתא נחלה הפסד כואב במחזור הקודם בו קלעה 50 נקודות בלבד, אבל התאוששה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה עם ניצחון קליל. המארחים התקשו במחצית הראשונה, אבל ברחו ברבע השלישי בעיקר בזכות תומר גינת שקלע 24 נקודות כשג'וליאן מיילס מוסיף 20 וחוגג מחוץ לקשת עם שש שלשות וגל חלמיש מוסיף 20 משלו. אנדי אוגידי קלע 22 למפסידים, שימשיכו להיאבק כנראה נגד הירידה עד הסוף.

משחקים נוספים:

הפועל כפר סבא - הפועל גלבוע/גליל 82:87

הפועל גליל עליון - אליצור יבנה 96:99

עירוני רמת גן - עירוני רעננה 79:62

א.ס רמת השרון - הפועל ר"ג/גבעתיים 79:87

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully