וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"מונדו דפורטיבו" הפתיעו: מונס דאבור יכול להתאים לברצלונה

באתר של העיתון הקטלאני ערכו רשימה של חלוצים שיכולים להוות תוספת טובה לסגל של אלופת אירופה, כשלואיס סוארס ושות' יזדקקו לדקות של מנוחה: "דאבור טוב עם הכדור ושיחק תחת אוסקר"

one

העיתונאי צ'אבייר מוניוס מ"מונדו דפורטיבו" הקטלאני, ערך הבוקר (שלישי) רשימה של חלוצים שיוכלו להוות חיזוק מעניין לברצלונה בינואר, וכלל בה בין היתר את מונס דאבור. אמברגו ההעברות שהוטל על אלופת ספרד ואירופה יוסר בינואר והעיתונאי מוניוס נזכר בהנריק לארסון שהגיע לקאמפ נואו על תקן של חלוץ מחליף ועשה עבודה טובה.

העיתונאי מוניוס ערך רשימה של שחקנים שלדעתו יוכלו להגיע לברצלונה כשחקני סגל שמפעם לפעם יוכלו לשחק כדי ששחקנים כמו לואיס סוארס וניימאר יקבלו מנוחה. רוב הרשימה שלו מורכבת מחלוצים ותיקים ומוכרים; פרננדו קאנבגי, ג'ונתן סוריאנו, מרקו רובן, קלאודיו פיסארו, אנטוניו די נטאלה, מירוסלב קלוזה, דימיטאר ברבטוב, לוקה טוני, פאולו גררו, מארק יאנקו, דייגו מיליטו ודייגו פורלאן.

דאבור הוא הצעיר ברשימה (שכוללת גם את אלשנדרה פאטו בן ה-26) ונכתב עליו: "מלך שערי הליגה השוויצרית עם 10 שערים. טוב מאוד עם הכדור. היה תלמיד של אוסקר גרסיה במכבי תל אביב. חוזהו בציריך יסתיים ב-2017".

החלוץ הישראלי בן ה-23 נמצא בשיאו העונה. הוא כבש 11 שערים ובישל 11 נוספים ב-17 משחקים בליגה השוויצרית, וכבש שלושה שערים בשני משחקים בגביע. דאבור שנרכש על ידי גראסהופרס ממכבי תל אביב תמורת כ-300 אלף יורו בלבד בסוף ינואר 2014, צפוי להימכר בינואר או בסוף העונה לקבוצה מליגה בכירה יותר תמורת לפחות שלושה מיליון יורו.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
עונת שיא. דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully