וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההפסד בדרבי: עימות קשה בין טל בנין למנכ"ל אפרים גבאי

7.12.2015 / 23:49

בלגן גדול בהפועל חיפה, לאחר שהקבוצה שמטה יתרון 0:2 והפסידה 4:2 ליריבה העירונית. העימות כמעט גלש לפסים פיזיים, אנשי הקבוצה הפרידו. בנין אמר בסיום: "מאוד קשה לי כרגע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

האכזבה הקשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד הכואב 4:2 בדרבי הערב (שני) הפכה למהומה אמיתית לאחר סיום המשחק. המאמן טל בנין והמנכ"ל אפרים גבאי התעמתו בסמוך לחדר ההלבשה והחליפו ביניהם צעקות ודברים קשים. בשלב מסוים, בנין נלקח מהמקום והוכנס לחדר ההלבשה, אולם גם שם הטונים לא ירדו והעימות בין השניים לא פסק. על פי אחד השחקנים, העימות כמעט גלש לפסים פיזיים ואנשי המועדון ושחקנים נאלצו להפריד בין השניים.

האדומים, שנותרו מתחת לקו האדום, היו מתוסכלים מאוד כמובן מההפסד, לאחר שהובילו 0:2 כבר אחרי 17 דקות, אולם נאלצו לשחק במשך 78 דקות בעשרה שחקנים בשל הרחקתו של אושרי רואש, שחבט ללא כדור באופן שטותי בגליינור פלט.

בנין, שהגיע בפנים נפולות לעמדת הראיונות בסיום המשחק, אמר: "לא נעים להפסיד בדרבי, אבל אחרי שאתה מוביל 0:2 ונשאר בעשרה שחקנים כל כך הרבה זמן, זה קשה. יכולנו לעשות יותר. מאוד קשה לי כרגע, עשינו את המקסימום וצריך להסיר את הכובע בפני השחקנים ששיחקו כל כך הרבה דקות בחיסרון. אני מעדיף שלא להגיד יותר. זו לא קבוצה כבויה, שלא נלחמת, אבל קשה נגד מכבי חיפה, עם הרבה קהל שלהם. זה הדבר היחיד שהיה להם יתרון עלינו".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ערב לא קל עבר עליו. בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully