וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר ליורוליג: שון ג'יימס חתם באולימפיאקוס עד תום העונה

סנטר מכבי תל אביב לשעבר, שפתח את העונה בבילבאו, חתם עד תום העונה בשורות היוונים ויחליף את פטריק יאנג הפצוע. רשם העונה ממוצעים של 8.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ב-7 משחקי יורוקאפ

שון ג'יימס, מילאנו. GettyImages
השתדרג ליורוליג. שון ג'יימס/GettyImages

שון ג'יימס חוזר ליורוליג: הסנטר האמריקאי שרשם עונות יפות במכבי תל אביב בעבר, חתם היום (שני) בשורות אולימפיאקוס היוונית. ג'יימס (2.08, 32), ימלא את החלל שהותירה פציעתו של פטריק יאנג אצל האדומים.

ג'יימס שיחק מפתיחת העונה בבילבאו, במדיה הוא רשם ממוצעים של 8.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בשבעה משחקי יורוקאפ בהם שותף. ג'יימס, שנחשב קודם כל לשחקן הגנה מצוין, דורג שני במפעל עם 2.14 חסימות למשחק. ג'יימס שיחק שלוש עונות ביורוליג עם מכבי תל אביב בין השנים 2011 ל-2014 אך עזב אותה בשל בעיות בגבו שהפריעו לו לחזור לעצמו בשנה שעברה במדי מילאנו.

באולימפיאקוס חיפשו זה כמה שבועות מחליף לסנטר פטריק יאנג, שקרע רצועה במהלך משחק היורוליג מול אנדולו אפס ועלול להיעדר עד תום העונה. ג'יימס צפוי להתחרות על דקות עם ניקולה מילוטינוב הסרבי ואות'לו האנטר האמריקאי, וינסה להמשיך יחד עם האדומים את העונה המצוינת שלה, בה רשמה עד כה הפסד אחד בלבד ביורוליג.

ג'יימס, ששמו עלה לכותרות לפני כחודש, אחרי שחשש לצאת עם בילבאו למשחק יורוקאפ מול נאנטר בשל מתקפת הטרור בפריס, אמור לרשום את משחק הבכורה שלו בקבוצתו החדשה על אדמת צרפת, כאשר אולימפיאקוס שכבר הבטיחה את העפלתה לטופ 16, תתארח אצל לימוז' ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully