וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של ביורן בורג לשעבר: "הייתה לו אובססיה לקוקאין"

ההתמכרות לסקס, ההתנזרות מסקס, הפראנויה בבית, ערבי השכרות של מקנרו עם ג'ים בלושי. לרדאנה ברטה, כוכבת הפופ האיטלקיה שהייתה נשואה שלוש שנים לטניסאי השבדי, חשפה תיבת פנדורה באוטוביוגרפיה

AP

בווידאו: בורג זוכה בווימבלדון בפעם החמישית ברציפות

לרדאנה ברטה, בת זוגו של ביורן בורג בין השנים 1988 ל-1992, פרסמה אוטוביוגרפיה על חייה שבה היא בין היתר חשפה תיבת פנדורה על הטניסאי השבדי האגדי. בטרה, שהייתה כוכבת רוק גדולה באיטליה בשנות ה-80, פגשה את בורג במהלך חופשה באיביזה אך נישואיה לבורג לא החזיקו מעמד הרבה זמן.

"האובססיה של בורג לקוקאין הפכה להיות חסרת תקווה, זו הפכה להיות סכנה לציבור", כתבה ברטה בין היתר ולא חסכה בפרטים: "כשהיינו במילאנו, בורג הסתובב ברחוב וביקש סמים מכל מי שהסתובב באזור. לא עניין אותו כלום, לא ההשלכות ולא שהתדמית שלו תיפגע. זה היה תמיד אותו דבר איתו. ב-1988 הוא ניסה להתאבד אבל ניצל ברגע האחרון".

לורדנה ברטה עם הטניסאי ביורן בורג. AP
הנישואים לא החזיקו. בורג עם ברטה/AP

לדבריה, בורג אהב ללכת על הקצה, וציינה ש"פעם אחת הוא שם אקדח בפיו כחלק ממשחק של רולטה רוסית". אבל בורג לא היה מכור רק לסמים ועל פי זוגתו לשעבר הוא היה מכור גם לסקס. "לא היה לנו מה להגיד אחד לשני. ביורן אמר לי שאנחנו צריכים לנסות לעשות סקס עם אנשים אחרים. הוא רצה לעשות אורגיות ואני רק חשבתי שזה מגעיל אותי. הוא נהג להזמין זונות והיה מתקשר באופן אישי לקבלה של המלון כדי לבקש שיביאו לו זונות לחדר".

"ביורן היה מאוד אבוד", הוסיפה האומנית האיטלקיה, "עזבתי אותו מאוחר מדי, הייתי צריכה לעשות את זה לפני כן. תמיד הייתי צריכה לשלם הרבה כסף כי למיליונר אף פעם לא היה כסף בכיס".

עוד כתבה ש"טניסאים הם כמו ילדים, נוירוטים ומאושרים, תלוי בתוצאות, בניצחונות במערכה, או כשהם חוזרים להיות בני אדם רגילים כשהם מחוץ למגרש, לאימונים ולראיונות. אני זוכרת שבעבר ראיתי את ג'ון מקנרו מתנהג כמו משוגע בהופעה של סנטנה, כשעלה איתו לבמה והתחיל לשיר. ברגעים האלה ממש לא היה אכפת לו מטניס. גם לא ממוזיקה.

"הוא היה מסומם, ועשה סקס עם זונות שהוא וג'ים בלושי לקחו לעצמם בלילה משוגע. הם הסתובבו יחד, צמאים לשתייה, עצרו לפני ברים ושאלו: 'פה אתם שותים? כמה עולה המועדון? עכשיו הוא שלי, אני קונה אותו.

"לפעמים כשביורן היה חוזר מנסיעות, הוא היה לוקח קוקאין ושקל לחזור לטניס. למשך תקופה עברנו לגור בלונדון. פתאום הוא לא רצה לעשות איתי סקס. הוא לא רצה לז--ן אותי. ככל שהוא אמר לי את זה, יותר הסתובבתי בבית עם בייבי דול. אבל הוא הסתכל עליי כמו חייזר ואמר 'קר לך?'. אחרי שמונה חודשים כאלה התעצבנתי ועזבתי. הוא בילה יותר מדי זמן באחוזה שלו בשבדיה, היה בפראנויה, ואפילו לא רצה שתהיה בבית מנקה".

ביורן בורג טניסאי שבדי חוגג בטורניר ווימבלדון 1980. Tony Duffy, GettyImages
מחוץ למגרש זה נראה אחרת. בורג/GettyImages, Tony Duffy

בורג, 59, שלט בטניס העולמי בסוף שנות השבעים ובתחילת שנות השמונים ובאמתחתו יש 11 תארי גרנד סלאם. בורג נחשב לאחד הטניסאים הגדולים אי פעם בעיקר בזכות חמש זכיות רצופות בטורניר ווימבלדון וארבע זכיות רצופות באליפות צרפת הפתוחה. הוא גם הטניסאי היחיד שזכה בשלושה תארי גרנד סלאם בלי לאבד אף מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully