וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "השאיפה שלי היא לעשות 20 נקודות בסיבוב השני"

מכבי נתניה סיימה את הסיבוב הראשון עם שמונה נקודות בלבד, אבל המאמן אופטימי: "בסוף המומנטום יהיה בכיוון שלנו. ננסה להוציא כמה שיותר נקודות עד חודש ינואר ואז נעשה שינויים"

one

תחושות קשות במכבי נתניה בעקבות ה-0:0 הביתי אתמול (שבת) מול הפועל עכו. שחקני הקבוצה ישבו בחדר ההלבשה מכונסים בעצמם וגם המחמאות שהם קיבלו מראובן עטר לא ניחמו אותם. "אם לא ניצחנו את עכו בבית כשכל העיר התגייסה למשחק הזה, מתי נביא שלוש נקודות?", שאל אחד השחקנים שנשמע מאוד מיואש.

עטר דווקא לא הרים ידיים: "ראיתי דברים טובים בשלושת המשחקים בשבוע האחרון. אני מרגיש שיש שינוי והמומנטום יבוא בסוף לטובתנו. אנחנו מסיימים את הסיבוב הראשון עם שמונה נקודות והשאיפה שלי תהיה לעשות 20 בסיבוב השני. זה יהיה קשה מאוד, אבל לשם אני מכוון. נעבוד קשה כדי להוציא כמה שיותר נקודות עד חודש ינואר ואז נעשה שינויים. אני מאמין שאנחנו יכולים להוציא יותר משחקני ההתקפה. אני מרגיש שיש סדר, ארגון ומחויבות".

עטר נשאל האם הוא חושב שהיה מקום להחליף מאמן אם בתום שלושה משחקים שהוא מאמן את הקבוצה היא לא ניצחה וצברה רק נקודה אחת. "אני קיבלתי את מכבי נתניה אחרי עשרה מחזורים כשיש לה רק ניצחון ליגה אחד", אמר. "כשאני אסיים כאן עשרה משחקים, תשאלו אותי את השאלה הזו. זה לא הוגן לשאול אחרי שלושה משחקים".

קפטן הקבוצה רומאריו פירס ביקש סבלנות והבטיח שהניצחונות יבואו. "לא קיבלנו שער היום וזה דבר חשוב מאוד. תקפנו הרבה במשחק הזה והכדור לא נכנס. עכשיו אנחנו משחקים כדורגל טוב יותר. הפועל עכו זה לא משחק קל. אין משחקים קלים בליגה. ראובן עטר שינה קצת דברים והכניס את המנטליות שלו. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל בינתיים זה לא הולך. אני מאמין שאם תהיה סבלנות הנקודות יגיעו".

כשפירס יצא לעבר רכבו, חיכו לו אוהדים רבים שהשמיעו טענות קשות כלפי חוסר המאמץ של השחקנים. פירס אמר לאוהדים: "אני יודע שאתם לא מרוצים, אבל אתם חייבים להאמין שאנחנו נותנים הכול במגרש. בשנה שעברה נלחמתי כמו עכשיו בלי לקבל משכורות. אתם לא יכולים להגיד שאנחנו לא נלחמים. אני מבקש מכם להמשיך לתמוך בנו במגרש".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ניב אהרונסון
"מרגיש שיש שינוי". עטר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully