וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "מאמין שנראה מכבי נתניה אחרת בשבועות הקרובים"

5.12.2015 / 23:02

הצהובים אמנם ניצחו פעם אחת בלבד העונה, וסיימו עוד משחק ב-0:0 מאכזב, אך המאמן שומר על אופטימיות: "אם נמשיך במחויבות הזו, גם המומנטום ישתנה". מאמן הפועל עכו, ירון הוכנבוים: "לא יודע אם אני מרוצה, לא סוד שיש לנו בעיה בחלק הקדמי"

one

מכבי נתניה אמנם שלטה במשחק והייתה טובה יותר מהפועל עכו, אך למרות זאת לא הצליחה לרשום ניצחון שני העונה וסיימה את משחקה הביתי ב-0:0".

"להבדיל ממשחק הבית הקודם מול הפועל רעננה שהייתי מאוד מאוכזב מהסדר והמחוייבות, הפעם הגענו להרבה מצבים והייתה המון מחויבות מצד השחקנים", ציין ראובן עטר. "לצערי, פשוט לא היינו מדויקים. היה קשה מאוד לשחק מול המשחק ההגנתי של הפועל עכו. אם נמשיך במחויבות הזאת גם המומנטום ישתנה. אני מאמין שנראה נתניה אחרת בשבועות הקרובים".

עטר הוסיף: "אנחנו חייבים להשיג לפחות 20 נקודות בסיבוב השני כדי להישאר במאבק. זה יהיה קשה מאוד בהתחשב שזה מעל ל-50 אחוז מהנקודות. עד ינואר יש עוד מספיק משחקים ואני מתרכז בהם ובמה שיש לי כרגע בסגל. אחרי עשרה משחקים שלי כאן תוכלו להתחיל לשפוט אותי. קריאות בוז? הקהל עשה את שלו, הוא עודד אותנו במהלך כל המשחק. הוא חי את הקבוצה ויודע שאנחנו צריכים אותו דווקא ברגעים האלה. הוא תוספת כוח חשובה".

ירון הוכנבוים אמר בצד השני: "אני לא יודע אם אני מרוצה מהתיקו, מה שבטוח אני לא בוכה על זה שלקחנו נקודה. זה לא סוד שיש לנו בעיה בחלק הקדמי. הגענו לשני מצבים טובים מאוד ולצערי החמצנו. אני בטוח שלשחקנים הצעירים לקח זמן להיכנס לליגה ומניסיון העבר אני יכול לומר שבסיבוב השני הם יהיו כבר יותר טובים. אני מקווה שבינואר יגיע איזשהו גורם חיצוני שיתרום לקבוצה כדי שנוכל לחזק את החלק ההתקפי. בכל מקרה עיריית עכו לא יכולה לשאת בכל העול הכלכלי".

שחקן מכבי נתניה, אנדריי מישצ'נקו. ניב אהרונסון
עוד משחק ללא ניצחון. שחקני מכבי נתניה מאוכזבים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully