וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בורנמות' הדהימה את צ'לסי, הפסד גם לסיטי, לסטר ראשונה

טעות של קורטואה שחזר מפציעה, סידרה לגלן מארי שער (82) 99 שניות אחרי שנכנס כמחליף. מחרז כבש שלושער ב-0:3 של השועלים על סוונסי, 0:2 לסטוק על סיטי, 0:0 חלש למנ' יונייטד מול ווסטהאם

שחקני בורנמות' חוגגים. GettyImages
ההפתעה של היום. שחקני בורנמות' חוגגים/GettyImages

המחזור ה-15 בפרמיירליג האנגלית יצא לדרך היום (שבת) לדרך עם משחקיהן של כל הגדולות שסיפקו שתי הפתעות ענק. סטוק סיטי ניצחה 0:2 בבית את מנצ'סטר סיטי והותירה פתח לשינוי בפסגה, בעוד שצ'לסי רשמה הוא תוצאה מבישה לעונה הנוראית שלה כשהפסידה בביתה 1:0 לבורנמות' העולה החדשה. לסטר סיטי המפתיעה עלתה למקום הראשון עם 0:3 בחוץ על סוונסי משלושער של ריאד מחרז. ארסנל עקפה גם היא את הסיטיזנס עם 1:3 על סנדרלנד ועלתה למקום השני, כשמנצ'סטר יונייטד לא הפסיקה להחמיץ ב-0:0 הביתי מול ווסטהאם.

seperator

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 0:2

איזו הפתעה בבריטניה סטאדיום. בפעם האחרונה בה סטוק סיטי ניצחה בבית את מנצ'סטר סיטי, ב-31 בינואר 2009, מארק יוז עוד אימן את הסיטיזנס. הפעם, כמאמן הפוטרס, יוז נהנה מהשילוב המופלא בין שרדאן שאקירי למרקו ארנאוטוביץ', שהוביל לשני שערים כבר ברבע השעה הראשונה ולניצחון ביתי גדול נוסף, אחרי ה-0:1 על צ'לסי בחודש שעבר. מנצ'סטר סיטי הגיעה ללא וינסנט קומפני, יאיא טורה וסרחיו אגוארו, ובהיעדרם נחלה הפסד ליגה רביעי העונה. שאקירי בישל פעמיים לארנאוטוביץ' (7 ו-15) שבקלות יכול היה לכבוש גם רביעייה. סיטי לא מצאה תשובה, נחלצה מתבוסה במחצית השנייה וצפויה להיפרד מהפסגה.

דקה 7: גול! איזו פתיחה של המארחת. שאקירי לקח את פרננדו וקולארוב לטיול באגף הימני והעביר כדור רוחב לארנאוטוביץ', שברח לסאניה והרשית מקרוב, כפי שעשה נגד צ'לסי. 0:1 לסטוק סיטי.

דקה 14: דה בראונה ביצע מהלך יפה, אבל נעצר אצל באטלנד.

דקה 15: גול! שוב השילוב שאקירי-ארנאוטוביץ' הימם את הסיטיזנס. שאקירי השתחרר נפלא מפרננדו ושלח כדור עומק לאוסטרי הגבוה, שלא נכשל מול הארט והעלה את סטוק סיטי ל-0:2 מדהים.

דקה 37: כמעט השלישי של ארנאוטוביץ'. הגבהה של ווילן מצאה את הראש של האוסטרי שכבר הכניע את הארט, אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 41: התקפה יפה של מנצ'סטר סיטי משמאל. סטרלינג הסיט לקולארוב שבעט מזווית קשה, אבל באטלנד הדף בעזרת הקורה.

דקה 43: שוב שאקירי את ארנאוטוביץ'. השוויצרי הכניס עוד כדור חכם לחלוץ, שהחליק מעט בצד ימין ובעט לקורה של הארט.

דקה 53: עוד החמצה של הפוטרס. הארט עצר עם יד ימין את הבעיטה של בויאן, ועל הריבאונד היה ארנאוטוביץ' שהמשיך החוצה.

דקה 69: זו הייתה יכולה להיות תבוסה. בויאן שלח את ארנאוטוביץ' עם עקב נהדר והאוסטרי ניסה להחזיר אסיסט לשאקירי, אבל הקשר פספס את הכדור והחמיץ מול שער חשוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ו הארט שוער מנצ'סטר סיטי מתוסכל. רויטרס
הופקר פעם אחר פעם. ג'ו הארט/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:0

מה יהיה עם הגולים? השדים האדומים רשמו משחק שביעי ברציפות ללא הפסד בליגה, אבל פשוט לא מסוגלים לשים כדור ברשת. בהיעדרו של ויין רוני, היו אלה אנתוני מרסיאל ומרואן פלאיני שהרבו להחמיץ מול שערו של אדריאן ובזבזו כמה מצבים מעולים. ווסטהאם, שלא ניצחה באולד טראפורד מאז 2007, פספסה גם היא כמה מצבים להכריע ורשמה משחק חמישי ללא ניצחון, אך יכולה להיות מאושרת מהנקודה.

דקה 11: מוזס יכול היה לסדר לווסטהאם יתרון מפתיע, אבל דה חאה עצר אותו עם רגל שמאל באחד-על-אחד.

דקה 16: פלאיני הוריד למרסיאל שהיה חייב לכבוש מחמישה מטרים, אבל הבלם ריד זרק את הגוף שלו לעבר הכדור והציל שער.

דקה 23: אחרי שמנע שער, ריד יכול היה לסדר לווסטהאם יתרון במצב נייח, אבל נגח לקורה.

דקה 59: אחרי החמצה גדולה של סראטה בצד אחד, פלאיני סיפק החטאה עוד יותר גדולה בצד השני, כשמשלושה מטרים נעצר אצל אדריאן.

דקה 80: מהלך פנטסטי של ממפיס המחליף הסתיים בדאבל פס עם פלאיני שהחזיר לו בעקב. ההולדי העביר כדור רוחב למרסיאל שהיה חייב להבקיע, אבל בעט כדור שחלף סנטימטרים מהקורה.

מרואן פלאיני שחקן מנצ'סטר יונייטד מחמיץ מול ווסטהאם. רויטרס
איזו החטאה. מרואן פלאיני/רויטרס

ארסנל - סנדרלנד 1:3

למרות רשימת פצועים ארוכה, התותחנים חזרו לנצח ועלו למקום השני. בביקור הקודם שלה באמירויות הצליחה סנדרלנד לסחוט נקודה עם 0:0 בחודש מאי, אך הפעם השוויון שלה החזיק מעמד 18 דקות. אוליבייה ז'ירו, שהבקיע שער עצמי על סף סיום המחצית הראשונה, כיפר על כך עם נגיחה מצוינת בדקה ה-63 ויחד עם ארון ראמזי שחתם בתוספת הזמן, העניק לארסן ונגר שלוש נקודות לפני הקרב הגדול על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות באמצע השבוע.

דקה 34: גול! אוזיל, מי אם לא הוא, שלח כדור עומק נפלא לקמפבל שבעט פנימה והוציא את המוצץ כדי לחגוג שער ליגה שני העונה. אסיסט 10 לאוזיל בתשעת מחזורי הפרמיירליג האחרונים, 0:1 לארסנל.

דקה 45: גול! שער עצמי אומלל של ז'ירו. אמבילה הגביה כדור חופשי מצד שמאל שפגע ברגלו השמאלית של חלוץ ארסנל ונכנס לשערו הוא. סנדרלנד השוותה ל-1:1.

דקה 45+2: ראמזי יכול היה להחזיר את ארסנל ליתרון, אבל הבעיטה שלו נעצרה ברשת החיצונית.

דקה 63: גול! התיקון של ז'ירו. מונריאל פרץ בשמאל והשאיר לראמזי שהרים לרחבה, שם ז'ירו התמקם היטב והתכופף כדי לנגוח פנימה. 1:2 לארסנל.

דקה 90+3: גול! ראמזי סגר את הסיפור עם שערו השני בלבד העונה בליגה. 1:3 לארסנל.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל חוגג. GettyImages
ידע לתקן. אוליבייה ז'ירו/GettyImages

סוונסי - לסטר סיטי 3:0

הרצף של ג'יימי ורדי נעצר על 11 מחזורים בהם כבש, אבל גם בלי השערים שלו לסטר סיטי חזרה לפסגה. הפעם, הכוכב היה ריאד מחרז האלג'יראי, שחגג שלושער ראשון בפרמיירליג והעלה את מאזנו בעונה נפלאה מבחינה אישית ל-10 שערי ליגה, כשהוביל את השועלים לניצחון חוץ ראשון על הוולשים מאז 1986 (בגביע הליגה). סוונסי בצרות עם נקודה אחת בלבד מ-15 האחרונות, ומעמדו של גארי מונק מעורער. קלאודיו ראניירי, מי היה מאמין, נושם אוויר פסגות עם הסנסציה של אנגליה. לסטר לא רק בראש הטבלה, אלא עם ההתקפה הטובה בליגה (31 שערים) ושני המבקיעים המובילים (ורדי עם 14, מחרז עם 10).

דקה 5: גול! אולברייטון הגביה קרן מצד שמאל ומחרז כבש עם הגוף משני מטרים, בלי ממש להתכוון או לשים לב. 0:1 ללסטר סיטי.

דקה 23: גול! נבדל ברור, אבל למחרז זה לא משנה. קאנטה מצא את האלג'יראי, שלא ראה הרמת דגל לאופסייד, התקדם ובשמאל בעט באלגנטיות פנימה. 0:2 ללסטר סיטי.

דקה 68: גול! השלישי של מחרז. ורדי, שפינה הערב את הבמה לטובת האלג'יראי, היה בתפקיד המבשל ומחרז בעט בשמאל פנימה וחגג את ה-10 שלו בליגה העונה. 0:3 ללסטר סיטי, בדרך לפסגת הפרמיירליג.

ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי חוגג שער. רויטרס
לא רק ורדי. ריאד מחרז/רויטרס

צ'לסי - בורנמות' 1:0

האלופה הגיעה למשחק הזה במגמת שיפור מסוימת, וניצחה בשניים משלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אבל הערב חזרה לסורה עם הפסד פשוט מביש מול העולה החדשה שהדהימה את הבלוז בסטמפורד ברידג'. מוריניו פתח עם הזאר כחלוץ חוד, כשדייגו קוסטה שוב מייבש את הספסל והאלופה לא מצאה את הרשת, ומי שהפך לגיבור הטרגי היה דווקא טיבו קורטואה השוער הבלגי שחזר לעמוד בין הקורות אחרי שהיה מושבת תקופה ארוכה בשל פציעה. קורטואה הדף רע מאוד כדור קרן לעברו של קוק שמצא את גלן מארי שנותר חופשי ומקרוב נגח לרשת 99 שניות בלבד אחרי שנכנס כמחליף. זה היה הפסד הבית הרביעי בשבעה משחקי בית של צ'לסי העונה, כשלפני כן המאזן היה שלושה הפסדים ב-69 משחקים. פשוט מדהים.

טיבו קורטואה שוער צ'לסי. Clive Mason, GettyImages
חזר לשער אבל טעות שלו עלתה לצ'לסי בהפסד. קורטואה/GettyImages, Clive Mason

משחקים נוספים

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם 1:1
לווסט ברום: ג'יימס מקליין (39). לטוטנהאם: דלה עלי (15)

סאות'המפטון - אסטון וילה 1:1
לסאות'המפטון: אוריול רומאו (73). לאסטון וילה: ג'ולאון לסקוט (44)

ווטפורד - נוריץ' 0:2
לווטפורד: טרוי דיני (30 בפנדל), אודיון איגאלו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully