וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער תפגוש את איטליה, שוויץ וטורקיה בשלב העילית

הנבחרת של אלי אוחנה הוגרלה לבית ב' בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה 2016, כשכל המשחקים יתקיימו באיטליה. נבחרת הנערים של ישראל תשחק בבית ח' עם ספרד, סלובניה ובלגיה

אנס מחאמיד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הגרלה קשה. אנס מחמיד/ברני ארדוב

נבחרת הנוער (עד גיל 19) של ישראל קיבלה היום (חמישי) הגרלה קשה בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה 2016, כאשר שובצה מהדרג השני המכובד לבית ב' הכולל את איטליה, שוויץ וטורקיה. המשחקים יתקיימו באיטליה ב-25-30 במרץ 2016, כשרק מנצחת הבית תעפיל לטורניר הגמר שייערך ב-11-24 ביולי בגרמניה.

כזכור, הנבחרת של אלי אוחנה העפילה לשלב העילית מהמקום הראשון בשלב הבתים המוקדם, אחרי שניצחה את איסלנד ומלטה וסיימה בתיקו מול דנמרק. פרט לבית של ישראל יש עוד שישה בתים, כשהאלופה המכהנת ספרד תשמש כמארחת של בית א' ובו תפגוש את אנגליה, יוון וגאורגיה. כאמור, שבע מנצחות הבתים תצטרפה לגרמניה המארחת.

גם נבחרת הנערים (עד גיל 17) הוגרלה בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה ושובצה לבית ח' עם ספרד, סלובניה ובלגיה שתהיה המארחת. המשחקים יתקיימו ב-11-16 במרץ 2016, כששמונה מנצחות הבתים ושבע הסגניות הכי טובות תצטרפנה לאזרבייג'אן המארחת בטורניר הגמר שייערך ב-5-21 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully